Rumah Baru Tempat Baru Suasana Baru

Alhamdulillah.. Mungkin ini hikmah untuk semua dugaan yang ciksu lalui. selepas kejadian mengerikan berlaku dalam hidup (30januari), terus dihambat dengan berita kehilangan pula... (10februari) satu demi satu dugaan yang dilalui dan dugaan yang paling hebat dari-Nya tanpa diduga.. (21mac2012)..

AlluhuAkhbar.. terlalu berat dugaanMu YaAllah..
 
Akhirnya.. kami suami isteri mendapat perkhabaran gumbira.. dengan rasa gumbira dan berselang seli dengan kesedeyhan (sebab terpaksa dalam rela meninggalkan kawan-kawan di JB) maka kami pon berangkat meninggalkan bumi JB pada 7hb Mei 2012 

dan

alhamdulillah, rumah dan persekitaran yang baru sangat selesa dan menyelesakan seselesa hotel selesa. gituu ngko. ahaks. 

Sesiapa yang berdekatan dengan Ciksu boleh la datang 'menyinggah' dah turun ke tingkat satu dari tingkat tigebelas.. bersebelahan pokok tu ada playground.. 

snap gambaq dari tingkap ruang tamu.. tak tipu kan.. mai la cepat.. comfirm anak-anak korang suker.. anak-anak dapat main, mak-mak pulak boleh bersembang.. 

Jiran depan rumah tapi dipisahkan dengan tembok besar china.. hehe.. snap gambar melalui tingkap bilik utama.. 

Persoalannya ke mana ciksu membawa diri??? 
Jawapannya, biar gambar menceritakannya.. so, tak yah la nak habaq lagi kan.. sayup-sayup kejauhan dah boleh agak.. korang tentu boleh agak kan..

Kesimpulannya kami dapat balik kampung halaman dengan lebih kerap sebab dah dekat..

Sesape yang penah bermastautin di Jay Bee dan pulang ke kampung halaman menggunakan Lebuhraya UtaraSelatan dari exit Tol Pendang hingga exit Tol Skudai.. boleh ghasa apa yang ciksu rassssakan selama menetap di Jay Bee lebey kurang tige tahun lebey.. jauhhhhhhhh sangattttt sangggatttt oke. huhuhuhu

Previous
Next Post »
15 Komentar untuk "Rumah Baru Tempat Baru Suasana Baru"

memang banyak dugaan namun ada hikmah bah tu...apapun tahniah dapat suasana baru

alhamdulillah, dekat sikit nk balik kg kan?

haubby saya pon duk jb kat skudai..:)

untung dpt tingkat 1 kan cik su?.hehehe

alhamdulillah yg penting bley balik kampung selalu ye... dkt sket...

semoga penghijrahan membawa sinar baru dalam hidup QR..
pindah-randah? kak dah 13 kali dik...
otai packing barang pindah ni...heeee

cik su dh pindah mana erk hihi

nasib baik tingkat satu...taklah tinggi sangat..

pindah mane balik ke dah ke... kat KL ni hihihihihihi

la, ciksu sebelum nie dok jb ka? nape x habaq awal2 boleh jumpe kt jb ..dah pindah k.L baru bgtau yer..hee

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF