Siapa Yang Bertuah Itu

Terima kasih pada korang yang sporting.. sebab tinggalkan komen untuk picca WW pagi tadi..  

Ramai yang teka hampir tepat.. tapi ciksu tak mo yang ade menggunakan perkataan `ker`, `kot,` `ek`, `dia` dan `ke`.. macam korang tak yakin aje kan.. huhu

Antaranya..
Delete
Blogger ros_reeza said...
Mesti kaki Cik Sue ek?... hihihi...
September 5, 2012 8:43 AM
Blogger Kesuma Angsana said...
bukan kaki tuan punyer blog ke!
September 5, 2012 9:22 AM
Blogger mimie.. said...
comelnyee kasut dia :)
September 5, 2012 10:22 AM
Delete
Blogger LydSunshine said...
Kaki ciksu la kot.
September 5, 2012 11:08 AM
Blogger Wanieys said...
kaki saper tu kaki cik su ker hihi...lawa kasut pink gitu :p
September 5, 2012 12:08 PM
Delete
Blogger IntaNBerliaN said...
kaki sue ek... kasut baru ke :-)
September 5, 2012 4:26 PM
Delete

Maka yang bertuah itu adalah blogger cute ini.. silalah melaporkan diri anda di lobaksusue@gmail.com untuk langkah seterusnya..
Blogger are_lin@yu said...
kaki ciksu..hehe
September 5, 2012 8:56 AM
Sayammmm kamu semua ...=) especially buat ibu ngandung.. sempat jugak singgah blog picisan ini.. yang penting jaga kesihatan yer ina =)
Delete
Previous
Next Post »
11 Komentar untuk "Siapa Yang Bertuah Itu"

kalau tahu ada habuan mesti sy komen pagi td...

ala xyakin pulak ek hehe...tahnia yg bertuah tu :)

wakakak jmpav jgk entry ni..hiih..tq cik su!

baru perasan entry ni.. huhu.. sampai hati cik su.. nape lah ada perkataan ek di hujung tu ye.. hihihi... tahniah pada Ayu :)

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF