Ubat Homeopati

Ini pon atas rekomen kawan cik abe.. 

kesahnya bila mereka berjumpa kembali setelah sekian lama tak jumpa.. sekali masa jumpa tu kebetulan member cik abe ni tertanya la "dah berapa orang anak?"
cik abe pon bagitau la kat dia sekian.. sekian..

pastu terus dia rekomen Pusat Perubatan Homeopathy & Akupunktur Dr. Nik Omar ni.. kebetulan dia pon da masalah juga untuk dapatkan anak kedua setelah sekian lama berusaha.. alhamdulillah lepas cuba berubat di situ Allah izinkan.

Pusat Perubatan Homeopathy & Akupunktur Dr. Nik omar ni ada banyak cawangannya.. 


kami ke cawangan Jalan Raja Laut, KL

Ini ubatnya,



masa ke sini cik abe just kongsikan tempoh perkahwinan & bawa surat dari HSI hasil ujian SFA.. 

mula ambik ubat homeopati pada 6/9/2012.. doktor nik just cadangkan Ubat Homeopati sahaja.. sekali pergi ambik ubatnya kena RM 90.. kena makan ikut yabg ditanda di botol.. cara makannya dah ditulis dibotol.. kena berpantanvgminum minuman berkafein.. ikut je =_=

yang ni cik abe sorang je ambik ubatnya.. 2,3 kali jugak la ke sana sampai la satu masa klinik homeopati ni kena berpindah ke kawasan lain.. so, lepas tu terus stop macam tu je.. 




Previous
Next Post »
0 Komentar untuk "Ubat Homeopati"

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF