Wordless Wednesday 5

Kat tempat u all masih ada gotong royong macam nih tak lagi ;)
Previous
Next Post »
24 Komentar untuk "Wordless Wednesday 5"

kt kg wani ada lg gtong royong ni..klu kt kg wani org panggil pakat hehe

besarnye periuk...ada lgi kt kg sy cm ni

kat kampung saya ada lagi.. best tau camni :)

ada tu memang ada,tapi kita tengok sekarang dah ramai menggunakan khidmat katering je..

masih ada lagi, orang kampung lagi suke gotong royong camni, dapat eratkan silaturrahim...


Salam kenal dr kak Nurul dan follow sini.
Kat tpt akak masih lg ada budaya gotong royong nie terutama bila ada kenduri kendara.

assalamualaikum qaseh...masih ada lagi yg amalkan sampai skg ni...:)

dah tak ada.. huhu.. sebab mak Ros duduk rumah taman.. banyak yang sibuk berkerja.. dah tak macam dulu2 dah skarang ni :(

haah still ada..ske kan meriah :)

dah kurang dah kat tempat akak...
memang jarang sangat dapat jupe..

kompemmm takde!!
ehhehe naik ais krim!! >.<

kalau dekat kg parent saya adalah :-)

ALHAMDULILLAH.... KAT KG MASIH ADE .. TP KAT PERUMAHAN AKAK DUDUK NI TAK BERAPA GOTONG ROYONG SGT...

adeeee. kat kg cik abg lagi lah ade. done maxis dan hb jugak. buat lah churp. nnt kite main klik. ;)

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF