6 Hari tanpa entri.. ada yang mencari kew?

Sunyi dan sepi tanpa khabar berita.. maafkan saya wahai teman-teman sekalian.. 

Ada antara uols cari atau ingat kat ciksu tak.. hehe :)

Sebok+tenet yang ngok ngek semacam je+pc merajuk.. huhu

Saya balas jejak uols guna hengpong je ni.. ni.. mau nak terkeluaq bijik mata.. tatap skrin ni.. huhu insyaAllah.. saya singgah.. 

Cuma nak minta maap dengan ina intanberlian.. sebab su cuma singgah bca entri je tapi tak boleh tinggal komen.. ;( xdapat nak nolong alisha..huhu tak tau pula nape.. 

Banyak mende nak update tapi guna hengpong ni terhad.. 

Taip.. padam.. taip.. padam.. Apo kono eh jang :)
Previous
Next Post »
17 Komentar untuk "6 Hari tanpa entri.. ada yang mencari kew?"

kelakar deh akk nh...oatutu dh lama xnmpk gambar carrot komen en3 iman

ooo internet buat hal, ada jugak tertanya2 mana jaa dengan sue tapi tk sempat nk drop komen kat blog korang..btw take care :)

susah kalau guna henpon..tekan yg lain..yg lain kuar...

klik untuk cik su

Salam Su..sama la laptop k.atie pon htr kedai..skrin rosak,
Nie sibbaek ada komputer yg skrin besau tu..buat spare:D

Hihihi ok je Ciksue :))
Kalau shima berbulan2 tak hupdate blog pun ado! hikhik

huhu...suh beli pc bru tu ciksu...hihi

samalah kita...hihi
entry pun autopublish je...

hai ciksu..napa senyap jer..hihiih..hadiah mia dah sampai..mai laa baca entry..

salam sis

Tak pe sis..
TA..
Setia datang

Mesti la ingat..Tq ya sebab tinggalkan banyak komen...

owh mcm tu rupanya...xper ciksu nanti free, pc n tenet dh ok bw sampai lebam k hehehe

xpa sue... sy tau sue selalu singgah blog saya.. :-) selalu godek2 entry sy yg lama2.. hihi

saya lah rindu.. dok lalulalang takda entry huhuhuhuhu...

mesti lah ramai yg rindu dgn sue..terutama tang air tgn sue tu..

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF