ATM VS KELANTAN

Haa.. uols buat ape tu. Comfirm tengah layan Final Piala Malaysia ATM vs Kelantan kan. 

So, adakah uols salah seorang penonton di stadium atau di rumah atau di kawasan sekitar yang menayangkan layar gergasi untuk menyaksikan perlawanan bersejarah lagi bermakna ini. 
Saya layan depan tibi je.. tak suka la nak bersesak-sesak sebegitu ghope. Boleh sesak napas dibuatnya nanti >-<

Haa.. kalau uols bijak bestari siapakah gerangan si jejaka ini ;D

Yang ni aci tanya budak tadika pon kenal kan. Siapa lagi kalau bukan abang KFC (Khairul Fahmi Che Mat). Ada yang belom kenal kew..

Ribuan penyokong Red Warrior memenuhi segenap pelusuk stadium. Dasyat betoi. Semangat kesukanan betol orang kelantan ni kan. Tahniah pada mereka ;D

Ada member ni orang KELANTAN. Laki binik. Si suami berkhidmat dalam ATM. Pernah bersama-sama mereka menonton final antara Negeri Sembilan Vs Kelantan satu ketika dahulu. Sememangnya laki binik ni peminat fanatik Red Warrior. Bagi si suami mana satu pilihannya. Agak-agak korang?

pppsssttt: Sokong kedua-duanya tak salah kan. Menang kalah adat bertanding. Setuju tak..


Previous
Next Post »
9 Komentar untuk "ATM VS KELANTAN"

cik na sokong yg menang. aci tak? hehe..

time ni sokong yg mana menang je la.. haha

saya pun tgk kat kedai makan jer, mula2 kat kedai siam (org melayu selatan thai) lepas tu kedai mamak sbb nak tgk Man u..

ramai yg sokong ATM kat kedai mamak :)

dasat dorang main. berbalas² gol. :)

mnula mula saya ingatkan ATM, ruponya kelantan yang menang, sedih kejap. hihi

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF