Milik KELANTAN jua akhirnya.. TAHNIAH


Hanya satu piala menjadi rebutan..

Akhirnya,

TAHNIAH buat Negeri KELANTAN kerna telah menjuarai Piala Malaysia bagi musim ini.


Milik KELANTAN jua akhirnya.



Saat yang dinantikan oleh pemain-pemain. Bangga kan boleh julang Piala tu. Mereka je la. Saya tengok dari jauh je.. hihi

Biar gambar berbicara. Layan.

Yeayyy.. goal 


Gaya penjaga gol yang berpengalaman..

Pelukan kegembiraan yer. Jangan salah sangka plak.. hehe

Penyokong KELANTAN masih setia menanti..

Penyokong TENTERA juga masih setia di situ memberi laungan.. 

Penjaring terbanyak.


Pemain terbaik. NorShahrul Idlan Talaha ;D

Piala yang menjadi taruhan


Dan disebalik wajah-wajah kegembiraan masih ada yang berduka. Adat la tu kan.. ;D
Wajah-wajah hampa.. keciwa ..

Bruno tertunduk menahan kesedihan.. 

Zaq one masih control macho.. hehe

Tahniah juga buat ATM.. pemain ATM 7 orang je. Dah selamat naik pangkat. So, jangan riso yer :)


pppsssttt: pertarungan yang sengit.. majulah sukan untuk negara.. ;D


Previous
Next Post »
15 Komentar untuk "Milik KELANTAN jua akhirnya.. TAHNIAH"

tahniah untuk semua. malaysia boleh! haha.. tetiba.

TRW terbaik la
owh zaq main untuk ATM ke? patut la dok kutuk2 k'tan...

tahniah kelantan..sian suami wani ATM haha

Tahniah untuk pemenang..M tak minat bola...tak kisah pun sapa yg menang ha ha..

tumpang hepi la kelantan menang..wlupun x tgk sbb x minat bola.. haha.. :p

pergi tengok ke...semangat penyokong kelantan kikiki

walaupun mula mula fahmi dah tergendala jatuh, tapi dia tetap terus bejuang cayaa lah.

tahniah la kelate. huhu. gomo gomo. ;)

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF