Nantikan Kepulangan Saya.. InsyaALLAH ;)


Cik hubby-B tengah berusaha membaikpulih kekasih hati saya.. mudah-mudahan berjaya hendak-Nya.. amin 

Online guna HP memang menyakitkan mata..

Banyak hutang saya dengan rakan-rakan blogger yang masih belom diterjah ;(

InsyaAllah tak lama lagi, back to normal.. 


pppsssttt: rindu.. rindu.. serindu.. rindunya.. (nyanyi versi spoon yer)
Previous
Next Post »
14 Komentar untuk "Nantikan Kepulangan Saya.. InsyaALLAH ;)"

rindu jugak nak bc entry yg baru...hihi

patut ler lama tak nampak cik su. :)

su..kiriman su dah lama sampai..dah siap bt entry dah pun...dan saya juga ada hantar mms...gambar mia dengan beg itu pada no telefon yg su sertakan...ada terima tak??,,,..an ini entrynya,..

http://miaduniaku.blogspot.com/2012/10/pos-malaysia-vs-kurier.html


tq su

assalamualaikum qaseh..sabar je lama2 baik la tu kan...:)

Nasib baik Ada hp...Kalau tak , lg sunyi la tak bleh berbelog..

yeah..moga kekasih hati cepat dibaiki
^_^

wah dia dah kembali..

welcome back dear :)

its ok dear..awak la slh sorg blogger yg rajin terjah ke blog sy..maaf sbb terkdg x smpt BW sini.. tqsm dear!!

dah abisss terjah ke belum? hehe. slmt berkunjung la ye. :)

err lama xdengar lagu spoon tu hihi

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF