Sedekahkan AL-FATIHAH pada..

Salam readers,

Dah sarapan kew.. kalau belom nah amek ni.. ciksu belanja korang minum.. baik untuk kesihatan minum jus pepagi ni.. ;)

Singgah pagi jap je ni.. sebab nak p PP.. tau ker.. hehe

Pejabat pos ler.. lesen aii dah xpired pulok.. kang tak pasai-pasai kena tahan ngan pak polisi pulak.. huhu..

Jangan luper yer sesama kita amalkan.. insyaALLAH..

pppsssttt:tak sabar nak tengok blog berwajah baru.. seperti yang diangan-angankan.. ;)


Previous
Next Post »
20 Komentar untuk "Sedekahkan AL-FATIHAH pada.. "

nice..tq share cik su ;-)..wahh xsbar nk tgk blog cik su nnti..hehe

al-fatihah buat arwah ayah, abang dan kedua atok nenek deqla.. wahh... blog nk diedit ke??

insyaAllah mudah2n menjadi amalan kita

ps: tak sabar jugak la nk tgk rumah baru cik sue...

nmpk sedap jus carrot pagi2..tingin sudah

Sedapnya pagi2 kalau dapat minum jus..
Tp betul tau ada kajian cakap minum jus pada waktu pagi buat kita jadi segar :D

jom2.. selalu nak buat tapi kadang lupa.. tapi FB tu tak lupa pulak kan.. :)

insya-Allah...hrp2 sy xlupa tiap2 ari nk sedekah Al-Fatihah pd ibu bapa....

ye, CIk SUe sama2 lah kita amalkan :)

ps: Ros pun tak sabar nak tengok blog Cik Sue berwajah baru tu :) hihihi

as salam ....
hihihi..bila baca n3 ni cepat2 ucu tengok lesen....sah..sah...mmg da xpired 28/9 hari tu....nampak gaya nye kena ke pej.pos le lunch ni....:)
thanks ye...

InsyaAllah, akan diamalkan stp pagi...tq sharing ye...

insyalalah... akan diamalkan selalu.... ;-)

blog bwajah baru..mst cun nnti..

perkongsian yang bagus...terima kasih

kak fieda suka jus carrot..sue nk tukar wajah blog..?

bagus utk dipraktikkan. nice sharing dear. ;)

selalu baca al-fatihah utk arwah mak dan ayah setiap kali selepas solat... kena tambah la waktu pagi... moga boleh jadi amalan... thanks sharing...

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF