Segmen Link Blogshop

Harapanku setinggi gunung. Mudah-mudahan penyertaan ini masih diterima pakai. hihi..

Sedia maklum dengan tajuk entri ni. Segmen Link Blogshop yang dianjurkan oleh Kak  Tihara. Penyertaan di saat-saat akhir. Kekasih hatiku masih merajuk mende ntah ;(

Dah senarai pendek ke dalam bloglist saya. Alang-alang dah menapak dekat sini maka melebih rajinkan diri untuk buat entri sekali yer. 

Harap sudi membaca dan menjengah ke sini 

Tak rugi kalau pergi singgah sekejap sebab pelbagai koleksi menarik yang bakal dihidangkan untuk jamuan anak mata uols. 

Kenapa saya buat entri di sini. Salah satu sebagai kenangan saya dan sebagai cucian bijik mata saya untuk melihat hasil kreatip empunya blog. Dan dalam hati berdoa agar cepat-cepat dipermudahkan urusan untuk memperoleh cahayamata. 

Sejuk mata melihat sepasang BABY BOOTIES ini. Menarik dan tertarik ;D warna peberet suami deqla HITAMERAH..



Cantikkan ;D

Ada lagi. 



Gerammmmmm nyer. Suka biru putih tu.

Terlebih kreatip lagi. Bila terhasilnya Crochet Drawstring Bag-Sponge Bob



Uols pandai tak nak buat ni. Kalau pandai tahniah ciksu ucapkan. Bukan senang kan nak dapat hasil macam ni.. 



Ni pon cantik. Siap ada munge lagi. Cute.

Khas buat peminat Doraemon. Boleh lah pilih Crochet Drawstring - Doraemon.



Tak tergoda kew @_@

Bagi yang gemar bersolek dan belom ada beg khas untuk simpan alat-alat solek yang simple tu, jangan keciwa sebab ada sesuatu untuk uols. Yang bestnya kalau kotor boleh dicuci. Eh.. eh.. pandai je. Boleh ke di cuci.. hihi..



Ada pelbagai warna lagi. 

Nak lebey-lebey boleh klik sini. Sebab ciksu bukan promoter yer.. haha

Sebelom membuat pembelian sila pastikan uols baca terma dan syaratnya habis-habis yer. Pastu baru buat keputusan yang bijak ;D

Selamat membeli secara online. Tak payah susah-susah. Tunggu orang tekan loceng rumah hantar barang ajew. Kan mudah. 

Semuanya dihujung jari.. hehe

sekian noktah

pppsssttt: menapak dekat cc ni. Blog punya pasai. Layan ;D



Previous
Next Post »
17 Komentar untuk "Segmen Link Blogshop "

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF