Eh..eh.. dapat lagi..

Semua barang-barang ni saya dapat masa tengah kelam kabut bulan Mac 2012 hari tu. 

Godek-godek entri lama rupenya belom publish lagi.. maafkan saya.. tak sengaja tau.

Hampir-hampir terlupa. Sebab banyak benda nak kena uruskan masa kejadian tu. Ciksu ni anak sulung. Arwah no.2.

So, banyak yang perlu diuruskan. Nasib baik ada abang sepupu yang manyak membantu. 

Ikut makayah semuanya mereka tak nak sebab dah tak ada nilai bagi mereka. Tapi itulah harta yang arwah tinggalkan untuk makayah dan memang perlu terima walaupon perit.



Dapat shawl dari INA intanberlian.. 



Ni pon dari INA juga sebagai salah seorang sponsor masa anjuran GA beliau tempoh hari :)



FM dari TOKYO, Jepun dapat dari ARELAN.

Jutaan terima kasih di ucapkan kepada mereka semua kerana sudi memberi sesuatu pada saya.. saya amat2 menghargainya.

Minta maap yer lambat nak inform sebab masa hadiah-hadiah ni kebetulan saya di kampung. Nak settle hal-hal berkaitan arwah adik ;(


Previous
Next Post »
27 Komentar untuk "Eh..eh.. dapat lagi.. "

murah rezeki cik su..nk buat cmna cik su keadaan xizinkan time tu

Bestnya dpt hadiah dari blogger.

salam kenal.. =)

bestnya lau dapat gift kan..hehee...

amy cekup kat klinik ibu dan anak salak salatan.. =)

assalamualaikum qaseh....suka nyer dapat hadiah dr teman blogger...:)

Bestnya hadiah2 tu..Tahniah Cik Sue..

as salam

al Fatihah buat arwah adik...akak berkenan kat fm jepun tu..lawa :)

wah2x menarik tue...tmpg happy la :)

seronoknya dpt banyak hadiah. :)

Yang.. Bbq island tu kan..

Klu dr shah alam.. Akn nmpk;
Johawski belah kanan
Petronas kiri
Pas2 ada simpang 4 traffic light.. Amik kiri kat 2... Straight ja smpi nmpk bbq islabd brlah kanan

wah... menariknya shawl tu... FM pun nice... saya peminat FM juga!!

rezeki tu ciksu. lambat tak apa asal ada.

untungnya..
Rinah paling suka fm tue :) dari Tokyo, Japan.. jauh tue..

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF