Empat Maut dalam kemalangan..

Al-FATIHAH..

Hanya itu yang mampu diucap. Ajal maut di tangan ALLAH. Siapa sangka, siapa duga.

Kini tinggal anak-anak menjadi yatim piatu. (menitik air mata saat tengok buletin utama semalam).




















Berita mengenai kemalangan ni menarik perhatian ciksu sebab kejadiannya tidak jauh dari kampung halaman ciksu. Dan jalan ni juga ciksu selalu guna kalau nak ke LANGGAR atau ALOR STAR.

Lokasi kemalangan terletak kira-kira enam kilometer dari rumah keluarga mangsa di Kampung Kubang Pisang, Pendang.( ini pula laluan ciksu pergi sekolah menengah dulu).

Kejadian pada kira-kira pukul 3 petang itu berlaku ketika keluarga malang itu dalam perjalanan untuk menziarah keluarga mereka di sini dengan menaiki kereta Perodua Viva dari arah Pendang menghala ke Kebun 500, Pokok Sena.

Lagi di sini

pppsssttt: teringat laluan arwah adik jatuh hari tu. arwah adik lemas dalam bendang(sawah). ingat laluan yang sama, rupa-rupanya laluan satu lagi (al-fatihah)












Previous
Next Post »
20 Komentar untuk "Empat Maut dalam kemalangan.."

Perpisahan kerana kematian ini suatu yang memeritkan. Apapun redha tetap redha.

Arwah adik ciksu kenapa sebenarnya? Ada entry pasal tu tak? Kalau ada nnt bgi kat saya. Nak baca jugak...

as salam

al Fatihah, moga ruh mereka dicucuri rahmat Allah..simpati

already follow.. follow me back ye ! salam kenal... takziah pada mangsa.. ajal maut semua ditgn Tuhan...

dekat dengan kampung FIL saya juga..kereta dah banyak laluan tu..kena berhati-hati selalu..

tgk berita ni kat tv semalam..mmg ngeri..al-fatihah untuk arwah

hai...qaseh...cr dah baca dah komen tue....boleh...buat kot...kalau qaseh nak email cr ya...

ccherosliza@yahoo.com

sedih baca berita ini..
takziah pada keluarga mereka..

salam kenal ciksu..jemput jenguk blog saya..

http://konspirasiteori.blogspot.com

takziah utk keluarga arwah...alfatihah

assalamualaikum qaseh...al-fatihah buat arwah....:(

alfatihah,,ajal maut dtgn Allah, smoge kite sentiasa terlindung,,

Al-Fatihah untuk keempat2 arwah....wani pun ada tgk berita gak semalam

dah tiba masa dijemput pulang.

Al Fatihah untuk kesemua arwah...

al fatihah buat kesemua arwah..

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF