Hatiku yang berbunga-bunga direntap.. huhu

Hanya D.A.D.A.H

hilang pertimbangan..
kewarasan..

Ini yang terjadi..
Adakah ini semua 
D.U.G.A.A.N H.I.D.U.P
atau 
kita semua di ambang akhir zaman..

Cer klik SINI
Al-FATIHAH..


Previous
Next Post »
26 Komentar untuk "Hatiku yang berbunga-bunga direntap.. huhu"

Kejamnye si bapa.. Hilang pertimbangan mcm tu la.. Sian anak yg tak berdosa tu. Al Fatihah

al-fatihah..Ya Allah..hanya Engkau Yang Maha Berkuasa.. sedih.. :'(

as salam

al Fatihah, apa la nak jadi..kesian baby tu..kenapalah hancurkan diri dengan dadah.

ade tgk berita ni mlm tadi...mmg hilang pertimbangan le manusia yg buat tuh...

memang sedih la. kecik lagi babynya. baru 11 bulan kan...

al-fatihah....

bila sudah di bwh pengaruh dadah....apa pun tak bley.

dunia makin hampir ke akhir zaman ciksu...manusia makin hilang akal kewarasan utk berfikir....

done white.my

p/s:-wani pos souvenir sikit kt ciksu hr ni..nanti sampai gtau k :-)

nanti cr betulkan...kenapa tak email...senang sikit...

Ya Allah..kejamnya manusia zaman skang ni... Dadah mmg musuh manusia..

Terkedu sekejap.

Kesian kat baby tu.sedih sgt.xtau nak komen ape.

Alfatihah buat arwah.semoga kamu tenang disana sayang

cik su, memg skrg ni manusia makin kejam,,

sbbtu Allah haramkan dadh n bnde2 yg mghayalkan ni, sbb nnt tak kn dpt pikir dgn waras, jdilah pkare2 yg cmni,,

cik su, sejak bile jmbatan pulau pinang ade tandas yg ala2 mobile tu?hehhe lawak jek

xtau nak ckp camne... tergamak dia wat camtu..

Al-Fatihah.... apa nak jadi lah manusia2 zaman sekarang ni..... makin lain macam sebenarnya...

hai...salam kenal
tq follow, follow awak balik

inlah padahnye bila bertuhankan syaitan!!

Al-Fatihah..saya turut rase simpati & sedih dgn kejadian ni..

Sedih, memang sedih sesangat.... ;(

sedih sangat bila baca berita ni..Al-Fatihah

nauzubillahlah... ade org macam ni kan...

kesian betul... baru nak kenal erti hidup budaj=k tu...

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF