Hatiku Yang Sedang Bermunge-munge seperti

Munge-munge mekar di bawah..

dan belom pernah ghasanya buat entri yang ada  munge-munge ni kan ;D
betol tak..
So, adakah hari ni ciksu buang ``tebiat``...hehe

Sebenarnya,
saja suke-suke..
nak kongsi..
iyala hati ciksu sekarang kan senang bermunge-munge gembira ;D

 

Nama bunga tak tau yer ;D
Main snap aje.. 
 

Kalau ada yang tau, gi tau la. Boleh sharing is caring.

Ni pon sama juga..
sebab bunganya merah-merah, cantik..
saya snap..

Haa.. ini saya tahu..
ORKID..

Kalau uols nak tahu mengenai nama munge-munge ni boleh je klik sini dan sini
Akak dua orang ni memang pakar munge..

Caya tak caya uols kena klik jugak tau ;D

Previous
Next Post »
11 Komentar untuk "Hatiku Yang Sedang Bermunge-munge seperti "

tentu hati ciksu pun seindah munge2 kat atas tuuuu..:)

as salam

pako la sangat..hoho
tapi cantik2 jugak bunga yang sue snap ni:)

mata cikna pun bermunge2 tgk munge tu. unik ok. tak pernah tgk. hihi.. *jakun*

bunga yg last tu pun ai tahu...hehe

wah blog ciksu dah lain..cantik cr edit hehehe....

wah hati ciksu sedang munge2 yer hehe

done milo

yang atas tu mcm bunga straw..hehe

Cantiknya munge..M pun suka tgk munge yg berwarna-warni ni.

de pape ke ni cik su,,heheh bunge yg ptame cntik,suke =) mcm obor2 tbalik =p

Cantiknya gambar bunga yang 1st tu, mekar semekarnya :D

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF