Ikhlas bertudung









Sudah ramai retis-retis Malaysia yang mula mengenakan hijab sekarang. Antaranya Nora, Irma Hasmie, Catriona Ross dan ramai lagi. Mudah-mudahan penghijrahan mereka berkekalan. Amin.
 
 
Tak terkecuali juga MELISSA SAILA. Siapa tak kenal dengan MELISSA SAILA. Pelakon yang penah fofular suatu masa dahulu. Beliau adalah anak kepada pelakon veteran MARIANI.

Kini, beliau telah berubah wajah. Jom tengok. Makin jelita dan anggun. ;D

Anak-anaknya comey belaka. 

Melissa Saila: ‘3 permata buat hidup saya sibuk dan bermakna’
 

 “Alhamdulillah, saya mula berhijab pada bulan Jun yang lalu. Tiada paksaan, semuanya datang dari hati yang ikhlas. Lagipun, saya dah berusia jadi sampai bila saya hendak begini. Keinginan tersebut saya suarakan pada suami dan tentunya dialah individu yang paling gembira.





Apa tidaknya, sebelum ini dia banyak memberi pandangan supaya saya berhijab tetapi ketika itu saya masih belum bersedia. Syukur kepadaNya kerana impian saya akhirnya terlaksana. Sekarang, saya akan cuba menjadi isteri, ibu, anak, majikan serta muslimah yang lebih baik dari sebelumnya. 


InsyaAllah.. ;D

Lagi mengenai beliau sila baca disini   

Atau nak lagi mudah dapatkan Mingguan Wanita edisi terbaru ;D 

pppsssttt: suka tengok geng-geng retis yang mula berhijab. Sejuk mata memandang.


 
Previous
Next Post »
11 Komentar untuk "Ikhlas bertudung"

baru je malam tadi siap baca majalah mingguan wanita yg cover depannya melissa saila n anak-anak.sweet je tengok.=)

alhamdulillah...."Tiada paksaan.........."
(tidak ada sesiapa yang blh merubah diri kita melainkan diri kita sndiri:)

MasyaAllah cantiknya..malah bertambah cantik..anak2 pun semua comel2..syukur la dah berubah ke arah yg lebih baik..kalau dapat ajak la mak tu sekali berubah hehe..

comelnye ank2 die,,

haah kan,,sejuk je mate memandang tau lgi mereka ni arits dh memg cntik

yaa ramai dah artis yg bertudung dan ramai juga yg sekadar bertudung tapi pakaian pula ketat sangat...melissa saila mmg comey bertudung.....lawa

Alhamdulillah..
Moga hijrah mereka mendapat keberkatan... ;)

seronok bila diaorang semua mula bertudung makin ayu je....

Alhamdulillah..cantik n manis jer dia bertudung

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF