Jawapannya ialah ..

hihihi.. macam-macam jawapan ada..
ada yang kata hadiah anibesery..
bukan hokey..
ni dapat masa pi nuri kawin hari tu..
so, saja suka-suka nak bagi uols pikir-pikir sikit..

Jawapan teka-teka tempoh hari..
ialah
BAHULU ;D

dan

peneka yang mengena ialah 
Kakcik Nur said...
Hmmm... kakcik tak tahu!

Mungkin baulu dan kuih bangkit. :)

dalam tak tahu pon teka mengena juga.. hihi

TAHNIAH..
sila email butir diri pada ciksu yer ;D

Previous
Next Post »
12 Komentar untuk "Jawapannya ialah .."

as salam

wakaka akak teka kek..sikit je lg kan
congrats kakcik:)

cik su, saye teka kipas lipat,,kan xjauh tu dgn bahulu,hahhaah

ooo ada ek bahulu bentuk mcm tu. 1st time tgk. ;)

Hheeee, pandai meneka kakcik ni..
Tahniah ye kak cik :D

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF