Jom Masak: Sajimee di pagi hari..


 

Uols sarapan ape hari ni? Saya simple je. Mee maggie.. hihi 

Penah beli SAJIMEE produk keluaran FELDA. Sedap juga maggienya. Kenyal. Harga yang paling ideal setakat ni di MYDIN.

Ada empat perasa. Antaranya asli, soto asli, kari dan ayam kampung. 

Saya suka ayam kampung dan asli.contohnya seperti di atas yer.. tenq cik google ;D 

Ni sajian SAJIMEE versi saya.

Bahan-bahan:

Maggie sajimee (ayam kampung)
Telur
Udang
Bawang putih -ketuk-ketuk je
Sawi
Lobak merah
Cili hijau -ketuk
Garam sesedap rasa
Perencah asal (saya guna separuh je)

Hiasan:

Bawang goreng 
Daun sup


Jemput makan yer :)


Amacam membuka selera uols tak. 
Maggie ni TAK ELOK SANGAT diamalkan. 
Sekali sekala boleh ler layan. 
Especially time suntuk bolehla... hihi



Previous
Next Post »
16 Komentar untuk "Jom Masak: Sajimee di pagi hari.. "

menyelerakan....nak sikit..hehe

nampak sedap je. baru tau sajimee ni keluaran felda. boleh try. :)

erm... bila dah buh macam2 dalam mee tu, mang sedap lah...

tak pernah beli.sg petani takde mydin la..mydin alor setar pun sekali je penah pegi.haha

sy pernah juga mkn sajimee ni.. hehee...mmg sedap,kenyal je mee nya..kalu sy suka yg kari punye..:)

sy pernah juga mkn sajimee ni.. hehee...mmg sedap,kenyal je mee nya..kalu sy suka yg kari punye..:)

heheh mantap je mcm,,

saye slalu layan pama =) tp skrg da lama da xmkn mknn segera mcmni, sejak rmbut byk gugo,haha

as salam

sedapnya siap ada udang tu, spesel :)

kebetulan..hr nih kami 3 beranak dok layan meggi time hujan..sekali sekala tak pa kan..tgg thn depan br makan pulok..

sedapnyerrrr...terbuka selera dahku haha

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF