Wordless Wednesday: Kasut Tumit Tinggi



Kasut tumit tinggi. Sapa suka layan ;)

Baik atau buruk.. 




Previous
Next Post »
17 Komentar untuk "Wordless Wednesday: Kasut Tumit Tinggi"

ada buruk ada baik..baiknya leh wat kita nampak tinggi..hehe

Dulu sebelum kawen memang layan high heel, skrg da kawen, badan pun da berisi, memang tak layan, sebab mudah sakit bahagian betis

rindunya dgn kasut tumit tinggi kat umah yg dh hampir 5 bulan xpakai huhuhuhu...

Kasut bertumit tinggi sudah lama tak sesuai untuk kakcik. Boleh terkehel! :)

MV tak boleh pakai lama2 sebab kaki MV dah dua kali terseliuh gara2 high heel

xminat pki high heels..tp suke tgk org pki..hihi

jejalan sini, awak di tag http://greennyworldland.blogspot.com/2012/11/2012-giveaway-by-izzahlt-iraarina.html

xsuke layan lah cik sue, bdn berat =p

saye suke layan yg flat2 jek,,baru yakin nk gerak,

suka tgk kalau ianya menarik, tapi takut nak pakai..

minat.. tapi tak pernah pakai.. nak cuba pakai pun takut.. hehehe

ada biak da boleh bawa jalan, buruk dia lagi bahaya. hihi

jalan sini sambil klik iklan you :D

xsuka...sume kasut saya flat heel..ngehngeh

byk keburukan kot. kdg2 layan gak ikut mood. ;)

sakit betis kalau pakai tumit tinggi

wani sejak ada qalief dh mmg xlayan high heels ni cik su hehe

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF