Kereta Terbang di Jambatan Pulau Pinang


Berita semalam betoi-betoi mengezutkan seluruh pengguna jambatan itu. Nasib baik ada tayar tertinggal kan dan kesan tiang lampu tumbang.

Kalau lah talda... ermm, mungkin tiada siapa yang tahu tentang kejadian itu. Jatuh lebey kurang jam 3 pagi, jam 9 baru dapat dikesan. 

Masa kren angkat keta pesona tu,elok je mangsa duduk di tempat duduk pemandu tu. Siap bertali pinggang lagi.. 

Persoalannya bagaimana ianya berlaku? 
Adakah kereta dipandu laju? atau adakah pemandu dalam keadaan mabuk?

Yang pasti semuanya di luar kawalan. Dan rasanya blom penah lagi terjadi kan kes sebegini...
Previous
Next Post »
8 Komentar untuk "Kereta Terbang di Jambatan Pulau Pinang"

mcm kes bawak laju je kan... mangsa selamat tak??

tengok jgk dlm berita semalam. macam2 kan.

morning cik su. tgh bfast. meh bfast sama. ;)

Nauzubillah.. minta dijauhkan dari malapetaka ni..

Myra tak dengaq pulak pasal ni padahal dok Penang jugak

laju sangat ke? padahal jambatan pp ni banyak je kenderaannya,,

saye tak tgk brite, mgse selamat ke?

keta tu laju sangat kot..takutnyer dengar..minta simpang la dari kecelakaan

Uishk Dasat tuh....kes bawak laju la tu..

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF