K.F.C Tamatkan zaman bujang..



"Hari ini bila saya sudah umumkan tarikh perkahwinan, 
saya harap penyokong dan peminat akan memahami saya
 kerana
 fokus utama saya pada masa ini adalah bersama pasukan negara.

"Perkahwinan ini tidak akan jejaskan fokus saya bersama skuad kebangsaan 
kerana 
majlis akad nikah hanya akan berlangsung enam hari 
selepas Piala AFF Suzuki tamat 
ditambah persiapan perkahwinan saya banyak dibantu oleh keluarga saya dan keluarga Leuniey,” katanya 
selepas sidang media bagi mengumumkan rasmi tarikh perkahwinannya di sini, hari ini.

Nak baca lagi klik SINI  
 Mula bekerjasama dengan Tokti untuk koleksi minyak wangi.. 
haha.. tak tahu

Sama cantik sama padan..
Kedua-duanya ada iras JEPUN kan.. hihi
 
Alolo..cutenya LEUINIEY ni .. ;D
Sorry nak selit jugak .. ;D

Daaaa....


pppsssttt:
semoga berjalan lancar hendak-Nya .




Previous
Next Post »
24 Komentar untuk "K.F.C Tamatkan zaman bujang.."

mlm td tgok kt meletops derang nie.semoga bahagia hendaknya..:)

tumpang lalu jap....hehe....knp ckp sy punya encik tunang navy ek????? xphm....tgk mn????????

amin cik sue,,

moge bjalan lancar n xdelah gossip2 liar lagik haha

br semalam tgk kat meletop. sama padan la dua2. :)

ya mg segalanya berjalan seperti yg dirancang..amboi..minat sungguh dia kat tok ti...

Semoga kekal ke jinjang pelamin dan berbahagia hendaknya :D

elok lah kawin tu
boleh tutup gosip sumbang yg selalu kedengaran :)

owhhh... dah selmt nikah yer...selmt pengantin buat mereka.. =)

ingatkan apa saja KFC tuhh, rupaanya khairul fahmi cehmat pulok. haha

nmpaknya tarikh kawen apek nanti sama ngan anniversary kami juga!

moga majlis mereka bjalan lancar dan kekal bahagia...amin...

moga mereka bahagia.. kekal kehujung nyawa..

alhamdulillah.. bertemu jugak jodoh dia :)

anak2 apek nnt mesti mcm apek n nyonya luieny..hehe mmg cun n hensome!

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF