November sudah..

Alhamdulillah dah masuk bulan NOVEMBER hari ni..

Sekejap je masa berlalu pergi meninggalkan kita yang sentiasa ketinggalan ni kan. huhu

Tinggal lebey kurang sebulan lebey je lagi 2012 akan melabuhkan tirainya. 

Masih ada lagi le azam uols yang belum tercapai setakat hari ni ;)
Mudah-mudahan segalanya dipermudahkan. 

Buat rakan-rakan blogger yang dah selamat bersalin selamat berpantang diucapkan. Jaga diri hiasi diri dengan terapi minda. Jangan stress-stress tau, tak elok untuk kesihatan dan juga baby ;D

Buat ibu-ibu yang bakal deliver semoganya semuanya berjalan lancar ;P


Buat saya teruskan lagi usaha mudah-mudahan berhasil. Amin.

Previous
Next Post »
14 Komentar untuk "November sudah.."

saya pun tgh usaha gak ni. harap2 ade la rezeki tuk thn depan :)

moga lepas ni rezeki ciksu plak..amin ;-)

tak sgke kejap je da bulan11,,jplagi nk akhir tahun dah,,

hahah umo da makin naik 1 angka nnt,,haha serammm saye

as salam

insya Allah, tahun depan deliver yea.. :)

congrats sue terpilih 3rd place top comenters..nti bagi adds terkini ey.. :)

as salam

insya Allah, tahun depan deliver yea.. :)

congrats sue terpilih 3rd place top comenters..nti bagi adds terkini ey.. :)

iye la kan..rasa mcm baru jek masok tahun 2012..tup2 lagi 2 bulan nk masok 2013...huhu...mmg pantas masa berlalu meninggalkan kita...

ada lagi yg belum tercapai. mcm kena forward tahun depan lak. huhu..

Ameen. moga dipermudahkan.

amin..doa lah selalu..doa adalah senjata org mukmin..

mg semuanya bakal tercapai,...saya punya misi nak mia berhenti hisap susu ikut botol...nak bg dallam cawan jer..xcomel laa asik dok melekap dgn botol susu kan...dan impian nak menambah anak mmg dah tak ada...kami nk jalani hubungan suami isteri dengan lebih tenang tanpa streess nak anak..cukuplah mia sorang ...hihihi..

Smoga dia cpt dpt baby.....smoga doa diperkenankn Allah SWT.....aminnnn!

Ada juga azam Myra yang blom tercapai, moga tahun 2013 membawa sinar ;D

ada lgi ni belom tecapai....kejap jer masa belalu..Insyaallah wani doakan segala urusan dipermudahkan...dan wani doakan supaya cik su cepat2 dapat rezeki untuk timang anak..Insyaallah...amin

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF