Saja je nak gurau waktu pagi.. hihi

Mak : Lesen ! tolong beli santan !

Lesen : Lesen tgh main PSP la
mak !


Mak : Otak ! tolong mak beli
santan !


Otak : Otak tgh berak la , mak !
Mak : Kad pengenalan , tolong
beli santan !


Kad pengenalan : Kad
pengenalan tgh main facebook la

mak !

Mak: Gila , tolong beli santan !

Gila: Ok , mak !

Dalam perjalanan, Gila ditahan
polis kerana memandu melebihi
had laju !

Gila : Ada apa , encik ?

Polis : Mana lesen ?

Gila : Lesen tak ada dgn saya , dia
tgh main PSP.

Polis : Kad pengenalan kamu
mana ?

Gila : Kad pengenalan tgh main
facebook.

Polis : Kamu tak ada otak ke ?

Gila : Otak tgh berak , Polis kenal
keluarga saya ke ? Semua nama
adik beradik saya encik tahu.

Polis : Awak ni gila , ya ?

Gila : Ya..nama saya Gila..

Polis : @*@^#%!!
pppsssttt: teda kene mengena dengan yang hidup atau dah meninggal ;)
masih banyak jejak belom di singgah. harap tunggu yer ;) 
my mil on dway dari perak. ayaq still tak dok.. huhu


Previous
Next Post »
15 Komentar untuk "Saja je nak gurau waktu pagi.. hihi"

huhu...akhirnya polis tu yg gila dgn kerenah dia...haha.

MIL dtg tu mesti sibuk kan?

ahaha lawak,,kene je kan,,

air xde lg? ksiannya akk,,

as salam

mmg bengang je polis tu gamaknye kan :D

ayaq xdok..haru lagu tuu...mg bekalan air cpt tiba...

tag ciksu,
http://miaduniaku.blogspot.com/2012/11/segmen6-pekara-tentang-saya-ii.html

kalau ada yg macam ni mmg kena tempeleng dgn pak polisi la.

Ha ha mesti polis tu pun bleh jadi mereng ngan jawapan gila tu..

kita dah pernah bace ni , kat facebook kut :)

heheh...kelakar & santai je membaca nyer

hahahaha hilang ngantuk wani baca cita lawak ni

mmg buat kak fieda tergelak ni..

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF