Saya Peminat Dato Ct.. hihi

Saya ni memang minat sesangat dengan Datuk Siti Nurhaliza ni. Dari zaman sekolah lagi tau. Walaupon tak dapat bertemu Datuk Siti Nurhaliza secara live tapi saya tak kesah.. hihi :-D


Setiap kali ternampak wajah-wajah Datuk Siti dalam akhbar atau majalah comfirm saya beli dan simpan. Sanggup beli janji ada `Wajah Kekasih` saya tu..


Setakat ni banyak juga la cover majalah yang ada wajah Dato Ct yang saya simpan. Ada setengah tu saya main selit dalam photo album je, ada yang letak dalam frame.. nampak sangat pulun kan.. hihi


Buktinya,

Ada yang jeling-jeling kew nengok ni.. hihi.. Anak buah saya ada sorang sama besday dengan dato ct :)

Suka tengok air muka beliau sambil layan lagu-lagu dato.. best je.

Potret ni memang cantik tau.. saya dapat masa keje kat HR Jasko Permas Jaya, Johor.. puncanya saya terbelek akhbar lama tetiba terjumpa terus minta izin nak amik.. hihi 

Nak buat acaner, dah jadi retis.. nak tak nak kena tempuh juga dunia gosip-gosip ni kan... sabaq je lah..

Tengok.. cun kan.. 
Yang ini special kes hokey ;) sebab terlampau fanatik sangat kan, so tepek ler kat situ.. hari-hari leh ngadap muka Datuk Siti.. hihi

Datuk Siti vs Su.. okey ke.. ;)
  • Saya abadikan lagu Datuk Siti seperti "AKU WANITA, "TIRAI SEMALAM", 'ADIWARNA, "BALQIS", "CINDAI" dan "DIA DI HATIMU" sebagai tittle post di sidebar blog QasehnyaRania.
  • Mungkin lepas ni nama-nama lagu Datuk Siti yang bersesuaian akan saya abadikan sebagai nama resepi saya pulak.. hihi
pppsssttt: bulan ni ada konsert Datuk Siti Nurhaliza di Bukit Gambang.. ;D



Previous
Next Post »
25 Komentar untuk "Saya Peminat Dato Ct.. hihi"

Ciksu ni sama macam ex housemate saya dulu. Banyak betul majalah/surat kabar kaset cd Dato Siti. Saya minat jugak, tapi minat sbb camtu2 je. Heheh. Saya pulak suka dato siti sebab suara dia high pitch tapi time nyanyi muka dia masih senyum. Tak mcm artis lain bila nyanyi lagu nada tinggi sampai macam muka sembelit nak sampai note.

amboi suke betol dye dengan dato ct too taw

anak bujang saya sama besday ngan dato CT,11 Jan 2005 tarikh lahir dia
dan yang saya suka..saya sama tahun lahir dgn dato Ct,1979 ;)

tp dia dan saya jauh beza.saya puan tp dia puan seri.hahaha

kita sebaliknya....bkn tak suka tapi tak ambil kisah....ialah lain org lain citarasa kan..lain pula minatnya

wah..mmg peminat setia nih..hihi

hehe..dasyat... harap2 1 hari nanti awk dpt jumpa in person ngan dia erk..Amin... :D

as salam

sue mcm adik akak..suka kumpul gambar siti..tak dinafikan tok ti ni rekod dia bersih, sopan dan lemah lembut juga baik hati...akak pernah jumpa dia secara live..masa konsert di upm dulu..mmg sweet la dia ni..kulit putih, mmg lain dari lain.. :)

wah cik su peminat fanatik dato' siti yer hehe

betul2 peminat setia ct ni,heheh kalau die nmpak compom teharu =D hahah btw die memg cun =p

wah...peminat tegar nih
sy suka jugak layan lagu2 dia ;)

assalamualaikum qaseh...peminat fanatik ni...:)

wahh mmg pminat dato siti ni..hehe..ada iras2 tu ;-)

memang peminat setia la ni. :)

so??? apa lg pegilah konsert tu...

tp, kan. dato' siti masa ulu best...

sebulan lepas aka terserempak ngn siti kat kuantan prade..nk promosi konsert kat gambang ni la...hehe kebetulan..tapi akak tak minat snagt dia...cumanya nk kata..tengok live mmg comey orgnya...

peminat tegar. saya tak minat sape2. layan je mana yg sedap di telinga.

ni die hard fan dato' ct ni...

~ follow ye! :)

peminat jugak.. tp x sampailah mcm ni fanatik hihihihi.. cik su cik su.. gambar akhir tu.. tak menahan tau.. jeles...

mmg cik su fanatik ct ni..hihi..kak fieda dulu masa time sekolah2 la suka simpan gambar2 artis feveret..hihi..tp ct ni dulu dan kini tetap comey..

harap2 my baby keluar time birthday Dato' Siti..

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF