SEGMEN BLOGLIST POKOK MANGGIS DEPAN RUMAH

Saje menjoinkan diri dalam segmen BLOGLIST kat blog ni..

Suka sebab nama blog ni U.N.I.Q..hihi

lain dari yang lain kan.. 

 Segmen, Bloglist, Pokok Manggis Depan Rumah, pokok, pokok2u,

Lagi satu sebab tarikh keramat hari ni sempena  

anibesery ciksu yang jatuh 
bersamaan 
AWAL MUHARRAM .. ;D

DESTINASI CINTA (sempena lagu Tokti tau) ;D

Daisypath Anniversary tickers

Sempena tarikh permulaannya segmen ini pada 15 Nov 2012 dan ditutup pada 15 DEC 2012.

Jom ramai-ramai kita klik SINI



Previous
Next Post »
18 Komentar untuk "SEGMEN BLOGLIST POKOK MANGGIS DEPAN RUMAH"

pokok manggis depan rumah? aduyaiiii...

Oh ada segmen Pokok Manggis DR ye... Nak tengok jugalah kakak.

Owh..Tokti..masa baca sekali imbas tadi, nampak macam To'ki..entah bila pulak To'ki nyanyi lagu destinasi cinta..kehkehkeh

Hepi enibeseri ye ciksu :)

Dan selamat bersegmen ye :D

selamat bersegmen cik su,,klau bbuah bg saye sikit,hihihi

selamat bersegmen & anniversary :)

kalau aku rajin, nanti aku join lah ya ciksu,

Dari segmen sama.. follow sini #731

http://ibuberbicara.blogspot.com/2012/11/segmen-bloglist-pokok-manggis-depan.html

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF