Selamat Hari Deepavali

Hari ni kaum India menyambut Perayaan DEEPAVALI kan..

 

Mudah-mudahan DEEPAVALi tahun ini di sambut dengan penuh bercahaya dan kegembiraan.

Sebenaqnya saya cuma nak ucapkan HAPPY DEEPAVALI buat Auntie Sita, Yoges dan Uma sekeluarga yang berada di Masai, Johor. 















Tahun ni tak dapat la nak pergi beraya makan Tosei dan maruku ke rumah dorang sebab saya dah jauh ke key el.. huhu



pppsssttt: teringin nak makan maruku.. ;D


Previous
Next Post »
16 Komentar untuk "Selamat Hari Deepavali"

hepi deepavali jugak :D maruku makan sambil tengok tv best , tga syok makan tengok tengok habes satu plastik .

happy deepavali bt semua yg menyambutnya...

ciksu,...kata nk order rempah..bak mai laa alamat..

as salam

sedap jugak tosei tu...mesti depa tengah syok beraya :)

assalamualaikum qaseh...hepi deepavali...:)

selamat bercuti cik su. maruku kat jln TAR mesti banyak. :)

happy deepavali.teringin nak mkn muruku

murukku takpe, jgn yg manis2 tu ape ye, lupe,,heheh memg xtertelan tau

muruku ni sedap gak mgunyah time tgk tv :-)

kat sini pun meriah dgn sambutan bunga api bagai...

Muruku kat kedai kan ade juai..hehehe..beli aje la kalu teringin..hik



Happy deepavali......

Sedapnya Maruku :) Lama tak makan...


p/s: Tekan Heartbeat nak jenguk promosi :D

Hepi dipabali untuk semua yang sambut. :3

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF