Tetikus buat hal la pulok..

Semuanya gara-gara si tetikus ni la.. Sekali, nah amek kaw.. selamat saya kerjakan..

Masalahnya ialah bila klik tak mo gerak-gerak.. ntah apa masalahnya..

 Mungkin dah `expired` kot.. hihi

Saja ngada nak minta tukar yang baru la tu kan.. sib baek pak hubby-B sungguh memahami..

Dan akhirnya..

dapat tetikus baru.. kaler kunin lagi tau.. 

Nyah kau tetikus lama dan selamat datang buat tetikus baru.. 

pppsssttt: akhirnya dapat juga langsaikan hutang bw.. alhamdulillah.. ;D


Previous
Next Post »
21 Komentar untuk "Tetikus buat hal la pulok.. "

mst tetikus lme da tmkn rcun tikus..hihi

ingatkan cik tikus td rupanya tetikus. huhu..

tahniah sebab dpt tikus baru

As salam
best nyr bw..akk x dpt lg nih..
Sedaya upaya sgah kt entry terkini korg seme
huu

kunjungan gan , bagi-bagi motivasi
semoga menjadi semangat .. :)
Ingatlah selalu bahwa tekad Anda untuk sukses lebih penting daripada yang lainnya.

haha.. gantikan jek ngan tikus betol..dijamin x rosak! :p

sama tema warna blog ler tuu caler kuning

cantik tetikus hihihi...hari tue ada email ya...tak adalah emailnya....

saye punyi mase tu tesekat rambut,hihihi,,

cantiknye ciksue wane kuning,,ceria gitu

assalamualaikum qaseh...rosak dapat yg baru kan...)

Dah sampai masa tetikus tu minta "pencen" ^_^

wah kaler kuning lagi tetikus baru eheee

saya xsuka pakai tetikus, saya suka guna tikus betul haha.

cik sue suke kuning eh?? hehe.. bru sng ada tetikus..

sy kalau tak guna tetikus mcm susah je.. cntik tetikus, warna kuning lagi tu... :-)

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF