Ulangtahun ke LIMA jatuh pada Awal Muharram

Alhamdulillah.. tiba juga akhirnya tarikh 15.11.2012 yang dinanti-nantikan..

 syukur YA ALLAH ;D
 

Dah masuk tahun ke-lima. Macam-macam dah rasa. Gembira, sedih, sunyi. Bak kata pepatah cubit peha kanan, peha kiri turut terasa. Gaduh-gaduh manja tu alah bisa tegal biasa.. yer idok. Barulah dinamakan asam garam kehidupan ;D
Ulangtahun kali ni jatuh sempena AWAL MUHARRAM.
Harapan dan doa saya mudah-mudahan ada keajaiban yang berlaku ;D

Saat ini terkenangkan lima tahun lepas sebelum di akad nikah. 
Selepas Zohor saya sah bergelar isteri orang. Dari bawah jagaan ayah dan mak, kini bertukar hak kepada si suami.



Saat-saat itu,

Semoga ikatan ini terus berkekalan hingga akhir hayat. Dan dibawa ke alam syurga. AMIN. 

Kenangan bersama arwah adik dan tokcik. Tokcik (tudung hijo) yang pakaikan inai saya pada malam kenduri. Alhamdulillah sempat balik tengok arwah masa nazak tahun 2009. Al-fatihah.

Arwah adik suka budak-budak. Arwah tak sempat nak tengok anak sedaranya sendiri.. ;(

Mudah-mudahan ALLAH menggantikan seseorang yang lebih baik buat kami sekeluarga terutamanya buat mak. Sehingga saat ni mak masih bersedih walaupon senyuman terukir di wajah mak. Tak mampu mak nak sembunyi dari saya. Saat mak sebut nama arwah pasti bergenang airmatanya. 



Tolong doakan untuk ciksu yer ;D.  Doa kalian mungkin mengiringi saya.





Previous
Next Post »
33 Komentar untuk "Ulangtahun ke LIMA jatuh pada Awal Muharram"

smoga berbahagia hingga ke anak cucu . amiinn .. :)

happy anniversary ciksu...mg impian akan terlaksana nanti,..insyaallah...cantik ciksu pakai persalinan merah...sama macam akak kawen dulu..hikhihk

Happy anniversery akak..semoga apa yg dihajatkan dimakbulkan Allah..Aminnnn...

salam cik su..
slmt ulangtahun prkahwinan ke 5...
semoga rumahtangga yg di bina bkekalan dan bahagia hingga ke syurga ...
amin..:)

Salam di tahun baru
Akak doa kan Semoga bahagia selamanya.

assalamualaikummmm..

happy anniversary cik sue.. saya doa kekal hingga hujung nyawa....

dulu arwah adk sy meninggal dunia pun x sempat tgk anak buahnya.. sebab sy tgh sarat mengandung....

moga cik su tabah.. kami pernah merasainya.. moga cik sue tabah...

alhamdulillah...tahniah..epi anniversary untuk awk dan suami..semoga kekal sehingga akhir hayat..

sedey la baca part yg bawah tu...moga tokcik dan ciksu di tempatkan dikalangan org2 yg beriman..insyAllah..

happy anivesary

salam maal hijrah ..

sha ada buat GA tau..kalau sudi meh lah join :)
http://opzzpinky.blogspot.com/2012/11/birthday-ga-by-sharina.html

thnks

selamat ulangtahun perkahwinan..moga bahgia selalu..amin...

oh anniversary rupanya. semoga bahagia sampai syurga & dikurniakan anak2 yg soleh & solehah. Ameen. :)

selamat ulangtahun.sy doakan yg terbaik buat cik sue..

selamt ulangtahun.. semoga memberi sinar baru dlm maal hijrah... hehe

Happy Anniversary.
Moga kekal hingga ke syurga..amin!
Salam maal Hijrah :)

moga berkekalan hingga ke akhir hayat perkahwinan ni nanti. ;)

assalamualaikum qaseh...tanhiah2 ulang tahun perkahwinan yang ke 5 dan al-fatihah buat arwah adik...:)

semoga berbahgia hinggalah ke akhir nyawa..amin..

Selamat ulangtahun perkahwinan cik sue.. semoga dipermudahk segala urusan dan dimakbulkan doa..amin

semoga berkekalan hingga akhir hayat. Amiin :)

Happy Anniversary....Cik su Semoga Kekal Bahagia...

tima kasih ciksu sudi jd kawan sy.. :)
dan selamat menyambut ulangtahun yang ke-5. moga ciksu dan psngn bahagia hendaknya.. :)
cepat masa berlalu..

neway..congrats...moga berkekalan..saya doakan awak..Amin...

Alhamdulillah... tahniah... moga jodoh kalian kekal sehingga ke syurga...

Al-fatihah buat arwah adik dan tokcik... moga mereka tenang di sana...

Hepi anibeseri Cik Sue dan Suami..

Selamat ulang tahun perkahwinan...semoga kekal bahagia d dunia & akhirat...Amin...
Semoga roh adik & tokcik di tempatkan di kalangan org2 yg beriman..Amin

Alhamdulillah, tahniah ye :)

Moga terus kekal bahagia selamanya ;D

Salam Ulangtahun
special tu jatuh pada hari Maal Hijrah..moga sentiasa diberkati dan dirahmati Allah swt..

thx komen n beri semangat kat akak dik... moga selamat semuanya...InsyaAllah... Amin!

selamat ulangtahun cik su,,alhamdulilah jatuh pd awal muharram moge mmbawe berjuta2 kebaikan pd tahun ni n seterusnye ye=)

Happy Aniversarry sis..
Moga bahagia hingga ke Jannah!!
Amin!!!
Sorry lama x sggh sini..
Happy weekend & TC yer.. ;)

semoga bahagia hingga ke syurga

Kejap je masa berlalu.. Da ulang tahun kelima.. :)
Selamat ulang tahun.. Semoga bergembira selalu hingga ke akhir hayat.. :)

Alhamdulillah sudah 5 tahun..hepy anniversary ciksu...moga ikatan perkahwinan yg dibina berkekalan hingga ke syurga..Insyaallah

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF