Wordless Wednesday: Agak-agak berapa jumlahnya

Jom teka, nak ;D


pppsssttt: terbuka sehingga jam 11:59 mlm ini sahaja ;D


Previous
Next Post »
38 Komentar untuk "Wordless Wednesday: Agak-agak berapa jumlahnya"

ada 34 bungkus...keropok jagung bin bin

ada 34 bungkus semua.hehe..dulu masa kecik2 memang puas hati makan sebab besar.skang makin kecik jadinya.rasa pon makin kureng.cost down kot.hmmm

jajan fav dlu masa kecik2 ni..skrg ni msih mcari lg klau tringin..hehe

Kami pembekal strip ujian kehamilan dan ovulasi dengan harga yang murah tetapi berkualiti.
Harga serendah RM1.00/pcs.
Lebih banyak anda beli, lebih DISKAUN kami beri
Untuk keterangan lanjut lawati blog shop kami:
http://kit-ujian-kehamilan-murah.blogspot.com/

34 bungkus? mcm keropok jagung jer hehehe..

hihihi~34 kot..hahaha~ sedap nyer...

34 ketui cik sue =D fuh fuh mudah2an betol,

ciksu, ada 34 paket kan..hehe

*ni paberet kita ni..susah nak cari sekarang ni*.. :(

semua ada 34 bungkus.. kat dalam ada 2 batang jadi ada 68 batang jagung.. hehe

34 bungkus bersamaan 3 ringgit 4 puloh sen. hihi

sedap oh jagung ni. lama tak makan. emmm 34 kot? ;)

nak cuba jugakk.... 34 peket...

ada 34 semuo nyer...betul tak...:)

TIGA PULUH EMPAT bungkus...
hehehe.. ye dok?

34 bungkus...

lama x makan cekedih ni

slm cik su..
wah bin bin jagung.... sy suka tau. enak di makan bila duk tengok tv...tk sedar abis gitew..

saly nk cuba teka ni..hehee
jumlahnya 34....!
@___@

alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa telambat bapa minit ja nih sob sob sob

Berapa apa cik Sue? RM ke barangf?

Wilma rasa 34 :-)
Saja teka walaupun dah terlambat...Hehehe...

da lme x jumpe jajan ni.. jajan ke?? emm apa2 la.. tp mmg sdp tgk kartun smbil mkn ni

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF