Wordless Wednesday: Apa isinya.. Jom teka

Jom teka...

Ada hadiah sapa yang berjaya jawab dengan TEPAT, PADAT..

Sipi-sipi ciksu takmo.. ok ;D





















Previous
Next Post »
32 Komentar untuk "Wordless Wednesday: Apa isinya.. Jom teka "

Hmmm... kakcik tak tahu!

Mungkin baulu dan kuih bangkit. :)

isinya sapu tangan..psssstttt cantik baju baru blog

gift org kawin ka ni? saya teka dlm nya kipas lipat..keh keh keh

majlis perkahwinan ekk ...mungkin gelas sorviner yg kecil molek tu..^_^

teka benda bawah tudung saji tu ker ciksu..???ke benda dalam bekas kecik tuuu..???

sapu tangan?... mcm hadiah dapat dari kenduri je,kan,haha...

apa ya...penat gosok mata nie:-)

isi dalam kotak atau isi dalam tudung saji ? hewhew

dalam kotak, mungkin perfume ? :)

gift org kawen ker?...hihihi...telur puyuh kot....hikhihk..

woww.. cantiknya baju baru blog ciksu. lobak2 gitu. huhu..

ape tu? bookmark? pembaris? huhu..

mug kecik, coklat dan kek coklat kecik? betul dak?

dah komen hari rabu lepas..tapi xde pn..jwpn pisau :)

Hadiah enibeseri ke ciksu?

Jam tangan?
Gelang tangan? :)

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF