Wordless Wednesday: HAppy Anniversary

Agak-agak uols,








Previous
Next Post »
12 Komentar untuk "Wordless Wednesday: HAppy Anniversary"

ulangtahun siapa ya...?
tuan blog..atau blog ni..??
heeee..

happy anniversary utk blog ni agaknya kot?

p/s : mid valley ada durian crepe ehh? nak ajak jaa ke KL? hihi..jaa nak pegi jugak maybe nanti konvo adik 28 nov ni...tp dalam 2 lagi... :)

eh ciksu. tukar lg background blog ciksu. tau2. ulangtahun kelahiran ciksu kan. hehe..

selamat hari lahir ciksu. semoga tecapai semua yg ciksu impikan & sentiasa diberkatiNya.

*ciksu mintak mailing address kan? cikna kasi email address lah. zana_bakhari@yahoo.com.

err baru tertgk destinasi cinta kat atas tu. wedding anniversary eh ciksu?

ciksu..gambar header tu,..gambar siapa?..comel jer...

saya suka background yang ni....cantik...

Happy Anniversary.. Mesti hati bunga2 kan

Selamat ulangtahun ye CIk Sue :)

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF