Akhirnya rebah menyembah bumi..

Terkejut sebenarnya. Baru je hari tu ada berceghita pasai angin kencang dekat kawasan rumah ciksu kan.. ingat tak? kalau tak hengat tak pa.. jap-jap lagi ingat la tu.. ;)

Baru-baru ni berlaku lagi angin kencang dan hujan lebat.. lebat sangat..


 cobaan blogger yang berani, gigih untuk buka tingkap walaupon tahu angin bertiup kencang..

 ini baru tiupan angin..

 hujan yang turun.. bagaikan mutiara..

 cer tengok pokok tu elok-elok yer..
Keesokkannya.. tanpa diduga..

 hanya tunggu masa dan ketika saja..

dan
 *
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Cuba lihat pokok di bawah..

 masa entri ini ditulis..

Tengok-tengok pagi tu.. 

 laaa.. akhirnya rebah menyembah bumi.. subhanallah..

Dan beberapa hari selepas itu..

selamat sudah dikerat-kerat sebegitu ghope.. 

pppsssttt: sentiasa berwaspada walau di mana uols berada.. jaga diri dan keluarga tersayang..


Previous
Next Post »
30 Komentar untuk "Akhirnya rebah menyembah bumi.."

bak kata orang: malang tak berbau

wahh..sempat lagi tu amik gambar angin, gambar hujan dengan gambar pokok..hahaha

eh, ada ke gambar angin? anggap ada jer la..zzzzz

kuat ye ribut..hati2 ciksue duk snao2 tu karang.. :)

kena sentiasa berhati-hati sekarang..cuaca yg tidak baik boleh membahayakan kita

Nasib baik masa dia rebah tak ada orang berdekatan. Alhamdulillah.

Inilah bahananya pokok yang ditanam waktu dah besarkan.

Kuat juga angin sampi rebah pokok tu...yela kt kn sntisa bewasdapada wpun d mn brada...malang dimana2 aje brada...

musim hujan, banjir kilat pun sering melanda

kalau angin kuat2 ni baik duduk diam2 je dalam rumah kan kan...

ish..dasyatnya angin tu ye..kuat betul sampai boley menumbang pokok..

Ye memang kena berhati hati walau di mana pun kita berada. Eh macam tahu je kat kawasan mana ni. Cik su dok area mana ek..

bila smapai masanya, ia kan rebah juga kan.. hehe

uishhhh , kemain entri dia pasal pokok menanti tumbang..hikhik..klau kucing tngah sarat mngandung mesti tgkap gambar satu persatu sampai kucing tu terberanak ekk , hehe

ush...kuatnya angin.. tu dah tahap ribut dah tu..

betul 2 kak... sekarang semua tempat bahaya..

Tersungkur jua dirinya. Sedihnya.. Sob..sob.

allahuakbar....
skrg musim kan. kene berhati²....

mmg ciksu berani,..kalau akak mau dah tertido sbb takut..ehe

kuatnye angin... masa dok sewa kat kl dok tingkat 6, time ribut ni, mang takut lah....

kasihan nya pokok tu...rebah ketanah......
padahal cukup setia memayungi bumi......

paling takut kalu angin kuat

mesti kuat tu ribut sampai boleh patah.

nasib masa rebah tu xder org kt situ,,bahaya gak kan

Time2 berangin ni memang kena hati2 tu.. Bahayanya

angin kuat mmg bahaya..kdg duk dlm umah pun rasa takut..

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF