Angin kencang buat saya kecut..

Sekarang ni asal je waktu petang mesti hujan kan.. orang kata hujan rahmat di penghujung tahun.. bukan setakat hujan, guruh, kilat semuanya ada.. seriau pon ada..

Sebelum hujan.. 

mula-mula angin bertiup sepoi-sepoi bahasa, lepas tu sepoi-sepoi kuch-kuch, pastu terus sepoi yang agak kencang.. kalau tengok pon takut.. dah nak macam puting beliung je.. dah la kiri kanan bangunan tinggi-tinggi..  

Kejadian petang tadi..

Ini sepoi-sepoi bahasa je angin tiup..


See.. nampak tak pokok tu..


Ni dah tahap kencang..


Sementara hujan turun membasahi bumi.. apa kata kita pekena milo dulu.. cicah pulak dengan sekut patsegi atau ada orang panggil sekut mayat.. layaannnnn 

pppsssttt:
tempat uols hujan jugak ke?
Previous
Next Post »
28 Komentar untuk "Angin kencang buat saya kecut.. "

dekat sini tak lah kensacang sangat angin dia. boleh boleh lah . hihi

sini pon ujan....sejuk ...uish sedapnya ayaq milo cicah biskut

kat tempat ita tak hujan plok...







klik standard chartered

subhanallah kencangnya angin takut tgk..

paling seronok kalau dpt tidur..haha..

perghhh... biskut cicah milo...layannnnn...

Sini skang ni selalu hujan pagi n malam..best tido! Hehehe

sedapnyer milo dgn biskut kering....

Kat sini x da hujan.. Dua hari panas terik ja..

hujan lebat...terperangkap kat opis sampai kul 7 malam......hu3

hujan lebat...terperangkap kat opis sampai kul 7 malam......hu3

boleh tahan angin dia... lau rumah kg dah takut dah nie zink terbang..

takut sgt kalau dah angin kencang tu. kat pantai timur belum ada hujan pun. pelik gak, selalu time ni dah musim banjir.

wah...memang kencanglah tiupan angin tu.. nasib baik tak ada apa2 yang buruk terjadi,,

as salam

cantiknya kaw rumah ciksu..sedap jugak layan roti lemak+milo ais :)

sedapnya milo.. tapi nur tak boleh minum milo..huhuhuhuh..

skarang tekak teringin amat nak milo tabur..huhuh

kat tempat cr pun hujan jugak bila petang huhuhu campur gan kilat...hujan2 minum milo panas sedap hihihi

milo & biskut 4segi memangterbaik (",)

hujan je,, tapi tak perasan angin kencang ke tak huhu

hujan..juga..mujur tak dok rmh tggi..dl masa dok rmg tinggi,..kecut juga perut bila angin...

wow milo cecah biskut kering time hujan2 heaven gak..:)

kat sini kedah padas. jemur baju 10min dah kering

kalau kena hujan ddgn ribut dan kilat bagai mmg rasa takut. tambahan kalau dgn anak2 je kat rumah.

uikk kuatnya angin... tp kat kelate ni x hujan pulak. cuma bru semalam hujan rintik2 tu pin kejap jer...

Sedapnya..cicah biskut ngan milo. Tapi, kalau kena kopi o lg terangkat. Hikhik

sekarang ni ptg jer memang musim hujan kan... angin menakutkan..

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF