Seri Diana Danielle..

Seri ibu mengandung..
 Ya itulah ungkapan yang paling sesuai tatkala menilik setiap gambar-gambar DD.
Tak jemu mata menatap dari sekeping ke sekeping gambar beliau.. 
Sungguh suci wajahnya. Putih gebus. Ibarat puteri salju..

 Jom jamu mata sebelum masuk ke kamar untuk melelapkan mata yang keletihan dek mengadap blog.. 

 Ayu.. gadis ayu.. lesung pipit di pipi.. (eh.. eh.. DD ada lesung pipit ke?)

Apa rahsianya..

 
Sorang kacak.. sorang lawa..

 "Genggam erat janjiku, sematkan di dalam hatimu.. Moga cinta makin mekar, mengharumkan hidupmu''.. 

Anak tunggal kesayangan.. 

Kredit to 

pppsssttt:
Nak tatap muka DD puas-puas.. semoga mimpiku bertemu DD.. haha 
Mana nak tau kan seri ibu mengandung tu, tercalit sikit dekat ciksu.. amin ;D



Previous
Next Post »
36 Komentar untuk "Seri Diana Danielle.. "

nak tercalik la jugak.... aminnn....

Orang cantik, walaupun solekannya nipis, serinya tetap menyerlah. :)

amin..ha3!! untungnya dia..muda2 da nk dpt ank da..hu3..da la sama umo..

Inshaa ALLAH..semoga akan tercalit dekat ciksu....(✿◠‿◠)

DD memang cantik ^_^
Manis jak wajah dia bah...
Berseri-seri sejak mengandung nie...

seri pengantin baru & seri ibu mengandung. ;)

Memang cantik dan berseri Diana ni..Tp Farid dilanda kontroversi ngan uniform tu..

wah.sama cantik sama padan.. pewwitt.. semoger mereka berbahagia sampailah bila2..amin..

assalamualaikum qaseh ....cantik2 pasangan pengantin ni...:)

Assalamualaikum,

Macam pinang dibelah 2,sama cantik sama padan he.he..

kan..kan..kan... cantik je dia... berseri-seri..

mmg cantik DD ni..maknya nmpk biasa je kan..FK dan DD mmg sepadan habis..untung DD bunting pelamin..haiii la betuah badan.. :)

Memang cantik + berseri DD ni..

Tp nampak muka dia cam letih + pucat walau ada mekap :D

cikSu, satgi MJ singgah lain ye sebab masa ni tak de 'dok bergolek' :)

cantik sgtttt diana tu =)
beruntung farid ;)

aah comel dan berseri2 kan ...
dia dah memang cantik .. putih lak tuu ;)


kunjungan gan,bagi - bagi motivasi
semoga bisa jadi semangat
Hal mudah akan terasa sulit jika yg pertama dipikirkan adalah kata SULIT.Yakinlah bahwa kita memiliki kemampuan dan kekuatan.
ditunggu kunjungan baliknya yaa :)

nak terkena jugaler calikkan tue....moga2 de juga biarpun sekilas pandang.....hahahaha

yup, cantik.. suka tengok beliau tersenyum :)

cntik! akak, sy follower bru blog akak..wlpon akak da lame follow sy.hehe.thanks..slam perkenalan jua..

mmg cantik...semoga tercalit kat cik sue..amin

rahsia DD adalah Nano White... heheh diakan duta produk tu...

seri pengantin + seri ibu mengandung:)

cantik mcm puteri kayangan agaknya..hehehe..suka tgk wajah dia, tenang aje..

wahhh seri pengantin n seri ibu mengandung tu

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF