Alamak FOLLOWERS dah 1000

Alhamdulillah. Blog suam-suam kuku akhirnya mencapai angka seribu juga. Sungguh tak ku sangka. Akhirnya benar belaka ;) 

Tarikh 10-12-2011 sia dapat angka 100 pon dah sronok sangat. Hari ni bertarikh 29-01-2013 sia dapat angka 1000 pulak :) 

Sungguh tak sangka. Dari mula buat blog hanya dapat beberapa je followers(normal la kan). 

Masa tu belom pandai lagi macam mana nak tarik perhatian pengikut. Masih belajar. Ibarat

Buah cempedak diluar pagar,
Ambil galah tolong jolokkan,
Saya budak baru belajar,
Kalau salah tolong tunjukkan.            

Nak sampai ke angka SERIBU ni pon amek masa yang agak lama.. semput la jugak :)

Sia mula berblog sejak MEI 2011. Ini sudah penhujung Jan 2013. Korang kira sendirik la ye berapa lama nak dapat pengikut sebanyak ni.. hihi

Pengikut yang pertama sudah semestinya tuan punya blog kan.. hahahaaaa..

Jadi perkiraannya seperti ini satu ribu satu tolak satu sama dengan satu ribu. Pengikut ke satu ribu ialah NUR HIDAYAH. Dalam kotak merah itu :)


  
Jom berkenalan dengan NURHIDAYAH (klik pic bawah ye).


 

pppsssttt: Alhamdulillah.. 

Previous
Next Post »
23 Komentar untuk "Alamak FOLLOWERS dah 1000"

Tahniah Cik Su.. dah meningkat ye follower.. banyak tu :)
Cik Su, Ros tag Cik Su dalam satu contest tau. tengok sini : http://inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com/2013/01/1st-giveaway-ibu-amirul_29.html

wahh.. ramainya pengikut.. saya separuh [un tak sampai hihihihihihi

wahhh..truja nye sya..huhuhu..
thank cgt awk :D

hoyeeee...congrats congrats Cik Su...tumpang gembira jugak nih... ^_^

alahaiiiii.....bestnya...SA baru ada 667 FOLLOWER...

wahh..seronoknya..tahniah...mga dpat trus menyampaikan. i'Allah..
Lepas ni turn Nur pulak la ye... :)

beyondtotheinfinity.blogspot.com

Alhamdulillah ramai nye kwn2 dia skg..

seronok bila dh ramai2 ni mcm2 kisah seronok dikongsi n dibaca kan sis..

hv a nice day yeahh

dah boleh buat kenduri ni ciksu. meriah betul. hihi..

amboiii beribu lemon pengikutnya hehehe....tahniahh

tahniah sue.. sy ni bila nak bertambah followers.. asyik byk tuh je..hehheh.

tahniah sue.. dah ramai followers :-)

wahhh..dah banyak...tahniahh cik sue..

tahniah ciksu..moga dapat ikut jejak langkah ciksu.. :)

tahniah la..... dah ramai follower dia

moga pasni makin naik lagi ye cik sue..

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF