Hari-hari makan nasi.. apa kata



Kita ubah selera pulak.. kadang-kadang dah bosan nak makan nasi tau.. kalau makan berat badan makin kurang ok gak.. ni makin bertambah ada la.. nak jogging malas pulak.. acaner?

Sekali buka fridge tengok-tengok ada kentang goreng, ayam goreng ayamas, lettuce dan tomato.. 

Isteri: "apa kata kita makan goreng-goreng je hari ni, boleh"..

Suami: "ok je"..

Isteri: "alhamdulillah.. senang kerja saya"..

Apa yang perlu korang buat ialah goreng kentang dan ayam hingga masak.. oh ya.. ayam ni kalau masak guna pemanggang ajaib pon ok gak.. elok je dia masak sampai ke tulang.. yang penting tak guna minyak ye. ;)

Bila dah siap susun lettuce dalam pinggan.. tomato tu uols buang biji kemdian isi sos cili.. siap.. minum dengan Jus Roselle.. ;)

Layannn..
simple kan..


pppsssttt: ni pon bakal menambah kolestrol la jugak ni.. sekali sekala tak pa kan.. ;)



Previous
Next Post »
30 Komentar untuk "Hari-hari makan nasi.. apa kata"

Gulp..!
Terliur tgk ni....hihihi

looks yummylicious... pos cket kat kiter boleh? he he he... ^_^

wauuu wee... serius wat ayu lapar tgk..

memang besh lah! sekali sekala kena tuka menu gakkan...1

sedpnye..sesekali mkn mcam ni best jgak ni

Selamat petang ciksu..betol, kdang2 sampai bosan dan tatau nak makan apa…huuhu.sedap juga sekali sekala mkn western food

cantiknye pic tu..buat kecur air liur je..guna kamera apa ni eh? hihi

Kretipnya ciksu letak sos dalam tomato. Suka..suka..

wpun menambahkan kolestrol..tetap sedap!!

wah menarik gk ni..tba2 trgin nk mnum rosselle lma xmnum.hehe

waa..best nye tengok..sekali skala tukar selera best gak kan..

saya kalau dh malas mcm ni juga..hehe

fuhhh... sedap nih! kalau dpt kat anak2 izan mmg tak toleh kiri kanan punya~

akak pun selalu masak mcm ni je.. ringan & simple.. tapi kalau selalu mcm ni mmg bertambah kolestrol dik..

serius ke ciksu goreng ayam tu tanpa minyak? boleh eh?

Sekali sekala makan western plak.

salam... nea lopah datang terjah, hehehe, Good idea kak..esok tukar makan mee plak kak. Bosan jugak ari2 makan mee.

sedapnyaa kak..mkn kat umah pon hias cantik2 mcm tu..rajin ye..=D

wow.. sekali sekala makan western memang sedapp!

ayam goreng ayamas tu boleh panggang jer tanpa minyak ke kak? hebatnya..

UIIII,SERIAU TENGOK AYAM GORENG YG PENUH MINYAK TU...

dulu anis tak senang duduk kalau tak jumpa nasi ....tp la ni dah ok skit

hehe..mmg senng klao msk mcm ni je..

betul2..sekali sekala takper la..

ni pon mesti bli kat MAHA kan kak??hihihi..kwn ayut pon xabis lg tu ha...ntah bile abis ntah

Sekali sekala apa salahnya kan.. ubah selera ala ala western gitu :-)

duakali kala pun takpe..muehehe sedapp :)

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF