Istanbul Aku Datang.. The Best :D

 
Best.. kasi 4.5 bintang.. ;)..

Orang lain dah lama layan kan.. ciksu baru berkesempatan nak layann.. tak kesahlah kan janji dah tengok.. hihi..

Istanbul Aku Datang merupakan filem yang diarahkan oleh Bernard Chauly yang dibintangi oleh pelakon utama seperti Lisa Surihani,Beto Kusyairy,Tomok,Aizat dan ramai lagi.

Keseluruhannya memang terhibur dengan gelagat Dian..  paling syiok part Dian kejar si Sulaiman tu.. hihi..

Part sedey pon ada.. huhu.. kan dah kata ciksu sensitip.. time Dian nangis masa Beto cuci rambut dia tu.. alolo.. sib baik cik suami tak nampak.. 

Kalau tak kena la lagi "ada orang touching la"..

Rasa macam nak tengok lagi sekali, boleh.. sebab tak berat sangat bila menontonya.. dah nama pon filem romantik komedi kan :)


 
Asyik je bila layan filem ni.. sengih sorang-sorang.. haha.. apa kes..


Eh.. eh.. manjanya.. ada yang jeles nengok ni ;D


pppsssttt: terima kasih buat en. suami sebab sudi download.. so, anytime boleh layan.. hihi..



Previous
Next Post »
0 Komentar untuk "Istanbul Aku Datang.. The Best :D"

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF