Perempuan dan lelaki kena tahu..


Selamat petang.. Senyum.. tak perlu kata apa-apa.. boleh ;)

hanya nak belanja uols..

 

Jom minum petang sesame, nak ;)


Previous
Next Post »
43 Komentar untuk "Perempuan dan lelaki kena tahu.."

sedapnya kek ! nak jugak ekekekke =)

betul tu ciksue...sdapnya kek tu

alangkah bagus kalau semua lelaki dan perempuan tahu :(

okey da senyum da..hihi...*eh...tu mcm sengih*...

**sedap btol kek ...terliur plak tgk..huhu

sy setuju bangat ngan ciksu..seseorang wanita memarahi lelaki kerna menyayangi nye..

senyum jeee..

nak kek ciksu.. nak semua.. hehehe..

sy pernah baca tu. dan memang terbukti pon. perempuan kalau dah syg, mmg btul2 syg. troulang kat lelaki nak hargai atau tak. :)

ala... dapat tgk je kek tu??

yang note tu.. hmm,, betul jugak kan

Sedap kek tu Cik Sue...Tq sudi belanja M..hi hi

wow sedap 2 kak..mau satu ya..:)

kak thanks sebab imform kina untuk segmen bloh leeza..:)

betul kata2 tu... ^_^

salam kenal dear...singgah sini balas kunjungan, jenguk2 kawasan, dan follow awak ^_^

betul tu. kita sume perlu tau tu.hehehe

tapi... macam mana pula kalau dia tetap akan pergi walaupun kita dah sedaya upaya membuat yang terbaik supaya dia tidak pergi?? :(

saya sayang suami saya








eh...tetiber. hehehe... :-p

belanja ke? cemana nak redeem tu?

ada betulnya kata-kata tu... ppuan ni walaupun mulut dia potpetpotpet, tp abis kat situ je...tak simpan dlm hati pun...

selamat petang..dtg nk minum ptg dgn kek ni..

ya...stuju :)

p/s sedapnya kek tu...hehe

comelnya ada bunga ros lagi :)

alahai, sedapnye kek tu... :P

jom join http://sweetsour93.blogspot.com/2013/01/pencarian-new-blog-list-untuk-tahun-2013.html

kek tu sddpp..da rasa td ..hehe thnks kak

ada jugak baca kat fb kot pasal ni.

kek cokelat !!
serius sedap (^_~)

aww sweet lepas baca kata2 mutiara makan kek kih3x

yup,betul tu..kita ni org perempuan dok marah tapi sayang..hehe..

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF