Program Cuci Minda

Alhamdulillah. Selesema makin elok sikit. Hari nie dapat bw sekejap-sekejap je. Nak up entri pon duo puloh kali pikir. Blank.. Tak tau nak tulis apa.. huhu

Masih pening-pening. Mungkin effect obat selesema kot. Batuk pon masih ada. Panas badan pon dah kurang sikit tapi kalau kena air mau cering bulu roma.. sijuk ooo :D

Moga cepat baik. Amin.
 
Apakata sebelum letak kepala kat bantal tu kita buat program cuci minda sikit.

Ye la, kadang-kadang kita ni banyak berpikir macam saya. Dok pikir itu, pikir ini tapi tak jugak-jugak settle. Yang penting sabaq je la. Sampai bila.. hanya ALLAH MAHA MENGETAHUI segalanya.

Sebaiknya amalkan pada waktu malam sebelum nak tidoq.

Cuba uols pejamkan mata. Lepas tu cuba senyum semanis yang boleh dan biarkan hati yang berkata-kata..
 “Ya, Allah cuci otak aku, cuci hatiku, esok aku nak jadi baik, berjaya, ceria, bersemangat, aktif dan positif”..


pppsssttt: CUBALAH!!



Previous
Next Post »
11 Komentar untuk "Program Cuci Minda"

banyaknye ubat..meh saya makan sikit..hehe..apa2 pun semoga cepat sembuh..(^_^)DKDE

Cik Su... teruskan makan ubat sampai sembuh tau...

Get well soon...

harap2 ciksu dapat sembuh ya..sian ciksu

MOga cepat sembuh Cik Su.. Jangan skip makn ubat ye.. hihi.. jaga kesihatan baik-baik.. Ok, nanti Ros cuba cara tu ye CIk SU..

insyaAllah..mlm ni nur nak cuba buat..
:)

ehem2.. ada isi ke ni? hihi.. amin.. dear, bila ni dpt jmpa? hahahaha...

penah buat time sakit kepala... pejamkan mata dan kata dalam hati, buang semua masalah yg ada dan kosongkan minda, pas buat camtu mang lega sgt2...rase cam sakit kepala tu beransur hilang

siannya dia....rajin mkn ubt tau.. :D

sian ciksu..moga cepat2 sembuh yer..wani pun lepas qalief lega demam hr tu berjangkit kt wani plak..musim sama skang ni..jg kesihatan baik2 yer ciksu

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF