Sesungguhnya apabila seorang suami

Alhamdulillah.. dapat lagi bernafas dibumi Allah pada pagi sabtu yang indah ini..


Dugaan awal tahun baru.. UMAH saya TAK DA AIR LAGI LA.. apa kess?



Nasib kan dok area key el dan selangor ni.. area Cheras pon tak ada air juga kan?


Meh nak belanja uols makan pepagi ni.. nak tak?

pppsssttt: selamat berhujung minggu ;)


Previous
Next Post »
17 Komentar untuk "Sesungguhnya apabila seorang suami"

laa xdok air lg...mmg dok area selangor ngan kl..kena simpan stok air...tu pasal..akak nak dok rumah ters....kalau rmh tinggi air tak larat nak naik...sabar ciksu yer

x der air lagi? hu hu hu...memang payah x der air nih...

assalamualaikum qaseh...inshaAllah mudah2an hendaknyakan...:)

sesungguhnya, bertuah juganya jika ada suami... :)

seksakan tak ada air....

kesiannya takde air. sempat tadah air & simpan banyak2 tak? ;)

kesian, semoga cepat la ada air..

pssstttt pssstttt, mandi ke tak tuuuu? hihihi

Amboi.. western ye cik su pepagi ni. Hihi...

Eh, cik su..jom kite g honeymoon skali. Hiihi :-)
Cik su dah penah g ke belum cameron?..

mesti sbb banjir ari tu kan? sbr ja la ya kak

Aduuhhhh tergodanya tengok..

terus rasa nak makan :D

nasib baik umah kak fieda bekalan air ok..

kalu tak de air memang susah kan...baik tak de elektrik dari tak de air...

lama x mkn wedges kfc..hari tuh mkn rasa dya lain sikit..x sedap mcm dulu..huhu..

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF