Terima Kasih NUFFNANG walaupon..

saya masih menanti dan menanti untuk merasai CPUV seperti rakan-rakan blogger yang lain. Alhamdulillah saya masih bersyukur dengan setiap apa yang diberi setakat ini. Terima kasih Nuffnang.

Hanya sekadar dapat merasa Cost Per Click atau CPC  Campaigns. Terima kasih juga buat uols yang sudi menjenguk blog kesayangan saya ;)

Wahai Nuffnang yang baik hati lagi pemurah terima kasih diucapkan di atas kepercayaan pihak di sana terhadap saya. Semoga pihak di sana sudi kiranya untuk `menganugerahkan` CPUV kepada `qasehnyarania`..




 pppsssttt: Alhamdulillah.. hanya tunggu masa dan ketika saja..

Previous
Next Post »
33 Komentar untuk "Terima Kasih NUFFNANG walaupon.."

inshaa Allah sue..masanya pasti akan tiba nanti tau..

tahniah..moga makin bertambah lagi earningnya

harap2 en. nuff yg baik hati mendengar keluhan ini..

saya pun mendambakan jg ikhsan dr nuffnang tuu..

ok la tu....saya ni sekupang pon xda....hehehe

sabar menanti ya dan teruskan ber bloging..

Insyallah ada ciksu..ada try hantar ticket? Make sure hantar lepas update blog

insyaAllah..kalau ade rezeki tak kemana2.. :)

nad pun bru dpt cpc..tapi x naik2 lagi..tahniah awk..one day akn dpt cpuv gak..=)

amy baru je hbs 2 be tu..xtau la dia kire cmne..dia nk bg die bg jer kut..hehe

hihihi
alhamdulillah.tahniah ye ciksu :)

Assalamualaikum . Alhamdulillah. terima kasih sudi follow blog saya.. hope dapat terus berhubung .. selamat berblogging .follow u 954. jom tengok entry ni untuk ucapan terima kasih saya :) http://mawardiyunus.blogspot.com/2013/01/followers-mingguan-5.html

InshaaAllah akan ada rezeki tu nanti.. :)

sikit² lama² membukit hihihihihihi....

tahniah,,tunggu nak shoping tu hehe...akak bab nuffnang tak reti nak komen sbb tak faham hehe..

insyaAllah.. nanti dapatlah tu :-)

saya pun sama akak. belum pernah dapat juga. rasa nak juga yang tu. tapi en nuff belum bagi lagi..

akak tak pernah dapat pon....duit nuff ade 6ringgit je tak gerak2...

wahhh ramai jugak yg klik yer...tahniah ciksu...sama2 la kita sabar menanti hehe

Tahniah.. boleh belanja ni... (^_~)

erm
Maaf bertanya.
Napa x de komen?
Mengapa delete semua

alhamdulillah ciksu...rejeki juga tu..:)

In Shaa Allah cik su lepas ni muncul la CPUV tu

moga muncul nanti ye Cik Su :) ROs pun tak pernah dapat lagi.. nak jugakkk :)

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF