Terima Kasih Uols

Selamat petang semua pengikut dan pembaca.. semua saya sayang ye.. tak ada bezanya.. yang saya tak sebut dalam entry lepas tu jangan ambik hati tau.. ambik jantung tak pa.. hahahaaa.. ^________^

Saya tak pernah nak membezakan antara pengikut dan pembaca.. dua-dua sama penting bagi saya :)

Dan tak lupa juga terima kasih atas ucapan tahniah dari uols dan terima kasih juga buat uols yang sentiasa ambik berat tentang saya.. ye la saya kan demam selesema baru-baru ni.. so far, alhamdulillah dah sekarang.. mungkin sebab cuaca yang panas.. dah kemarau kan sekarang ni.. dah ghasa kedatangan angin timuq ;) 

Yang penting uols pon kena jaga kesihatan juga ye.. banyak minum air putih.. bila kurang air badan cepat letih dan tenaga pon tak da.. 

Nanti sapa yang susah.. diri sendirik jugakkan.. jangan lupa amalkan minum AIR BARLI

Jika masih di JayBee boleh tengok Festival Layang-layang Sedunia kan.. eh.. eh.. dah start ke belom ya MAMA MASZULL.. kalau MAMA pergi jangan lupa up entri ye.. tetiba rindu pulak .. hihi ;)



pppsssttt: Dah minum petang ke?


Previous
Next Post »
16 Komentar untuk "Terima Kasih Uols"

alhamdulillah dah sihat ye..
hehe bolelah ber gangnam style lepas ni hehehe

bila pesta layang-layang tu ?
bella fly p jB 11 feb. hha, lama lagi
btw, akak jaga kesihatan tau :)
moga cepat sembuh

nak merajuklah ngan Cik Su. nama Ros pun tak dak.. hihi.. taklah..gurau je.. mana boleh merajuk ngan Cik Su.. hihi..
eh, bila festival tu? Ros pun nak p lah... Cik Su jangan jelesss.. muahahaha..

huhuhuhu, tak kisah pun ciksu, takkan ciksu nak senarai sampai beribu kot kan, eh, saya kena selsema sampai skang masih terkesan, blom sembuh sepenuhnya lagi,huhu

sayang ciksu jugak. take care. ;)

he he he...ingatkan apa la tadi Cik Su...

alhamdulillah ciksu dah sihat....now turn cikgu pula terima kifarat dosa2 kecil....doakan cikgu cepatsembuh yer...susah nak jaga firas bila badan lemah

Iyer lah, cuaca panas terik lah lately. Buka aircond kereta pon tak terasa.

alamak..kena check entry lepas la nampaknya..kot2 kalau nama takde, boleh tacing2..hahaha

hari ni dah ok ke demam? hope sihat cepat2 ciksu

musim kan skang ni...qalief pun xbapa sihat juga....ciksu jg kesihatan yer...

opppsssttt lupa sayang ciksu juga hehe

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF