Uols TIDUR style macam mana ye..?

Hihi.. saja je nak tahu, boleh?

Uols penah dengar tak masa dolu-dolu la.. time tu kalau tak silap ciksu sekolah rendah lagi kot.. 

Ada satu binatang ni namanya MENTADAK kalau tak salah la.. tempat lain tak pasti la pulok uols panggil apa..

Bila dapat aje tangkap MENTADAK ni mesti geng-geng ciksu akan tanya.. lebey kurang macam ni la ayatnya.. hihi

"Mentadak, mentadak si anu tido macam mana erkk"..

Tak lama lepas tu mentadak tadi akan buat la gaya ntah pa pe ntah.. 

So kami-kami yang ala-ala ni pon percayalah kononnya si anu tido ghope gitewww.. hahahahaa

Dah nama pon zaman kanak-kanak kan.. rindunya saat itu ;D


Meh kita layan gambar-gambar menarik ni sebelom uols tido, nak?

Nak ke tak nak jom la layan.. ala sekejap je.. 

 

Haa.. macam-macam style dok ada..

Saya suka tido peluk bantal. Haa.. sudah pecah rahasiaku.. Ini apa yang saya baca ye..
 
Seseorang yang suka tido peluk bantal boleh digambarkan sebagai seorang yang berjiwa seni. Mereka mempunyai penghargaan yang tinggi terhadap lukisan, muzik dan sastera. 

PERASAAN MEREKA HALUS dan JIWA MEREKA ROMANTIK. Kadangkala ada yang boleh membaca peristiwa yang akan berlaku melalui mimpi. Mereka juga sangat prihatin terhadap kesusilaan.


Uols macam mana pula.. jom share :D






Previous
Next Post »
31 Komentar untuk "Uols TIDUR style macam mana ye..?"

nur suka tutup mukaaa....
heeeeee.. :)

Lissa pun suka tidur peluk bantal~ hee :3

saya pun suka tidur peluk bantal sampai bantal campak kat bawah..hehe..(^_^)DKDE

tetiba tersenyum sorang2 sebab pernah jugak buat macam tue kat mentadak..hehe :p

kih3x..sekarng ni saya suka tido mengiring ke kanan..sebabnya menghadap kipas haha

hehe..bru tau..nad pun tido pluk bantal..tapi jiwa rock..hee

hikhik...macam2 gaya tidur ada tu... izan plak tidur bantal satu je. takde bantal2 peluk. selimut pun tak pakai sbb panas.

zaman kecik2 mentadak ni sy panggil gegancung...lame da xmain...rindu.

hehehe
sama la mcm ai pun..kalo boleh biar bantal keliling pun xpe..kalo xde bantal nk peluk sanggup amik bantal kat kepala tuk peluk.hahaha trs betul lah kan :)

eh..ada!! ada!! skarang pon masih main lg..=P

husna suka tidor tutup muka..=D

haaa pecah rahsia. suami akak pun suka peluk bantal, tapi tak nampak plak tang mana seninya hehehe. Akak tentulah tido dengan gaya paling sopan dan ayu hehehe

kiter pon suker tdo peluk bantal.. best pelok bantal lagi dr pelok suami... hahaha...

wani skang suka tido peluk qalief kihkihkih

tidur selimut tutup satu bdn,,,tuala letak kat telinga..mata tuto oakai bantal

saya pun suka tido peluk bantal tapi tido mengiring ke kiri/kanan sbb ngah preggy kan. kena cari posisi yg selesa. hehehe

saya tak tahu sbb tgh tido mana dok tau..hiihh

sy pun suke pluk bntal..mksdnye..sy sorg yg bjiwa halus & romantik..owh...mcm xku pcaya..hihi

berbungkus-bungkus yang besar tu macam mayat ja he..he..

Hihi. Yeay dah tahu rahsia cik su.

ayu tpon tido pluk bantal..hihihi

alamak tersipu malu sbb nurul lah yang peluk bantal2=)sampai hubbypun jeles daa..nak wat camne dr kecik cenggitu..

eh yang tido berbedung2 baby oklagi tapi bila dah tua huhuhu..mcm jenazah cumanya belum tutup muka..huhu

Nieza tido kena peluk bantal..wajib kalau tak..tak boleh tido..skang ni peluk org la..hehehe

hehe..sama dgn leha..suka pelok bantai ..haha..kalo xdak 2bijik bantal..sanggup ambik bantai kat kpala buat pelok..hahaha..

hehehe...nostalgia tu..masa kecik2 dulu akak pn suka cr mentadak nie...suka tgk ia gayakan tidurnya yg entah apa2 tu....

mentadak mentadu CiM tido tk hengat dunia....hehehe..CiM tido tk gerak2 kotttt

Ha ha comelnya...masa bebudak dulu selalu tanya mentadak tu..hi hi

saya tido peluk bantal..kemudian mengiring ke kiri..apa maknanya ahlil nujum?

sy suka tidur cuddling hehe. sy jugak suka tido ngan bantal busyuk tekup muka sy hehehe.

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF