UV tertinggi pernah dapat


Harap maklum ye bukan Unique Visitor (UV) harian atau mingguan TAPI BULAN punya.. hihi

Alhamdulillah. Dapat la merasa UV 1000++ walaupon bulan yang punya. Yang UV 83 tu sebab selama seminggu saya tinggalkan blog sebab balik kampung hari tu. 

Kalau UV harian saya hanya dalam 100++ sahaja. Ada peningkatan dari tahun lepas. Cuma berlaku kekejutan sikit pada 14Jan2012 hari tu. Dapat UV 200++. Penangan dari entri "Dato` Siti Nurhaliza singgah blog saya ". Oh, kenangannya bagi saya.

Tengok tu 22 online users. First time tau dapat pengunjung sebanyak tu. Selalunya dalam 10 ke bawah aje.


Selepas kejadian hari tu UV harian makin meningkat naik ke 200++. Tapi biasalah jap naik, jap turun. Mengikut kepada "TIPS" yang saya bagi hari tu
  • Untuk dapatkan BE kena maintain UV 100-200 sehari. Bergantung pada nasib dan rezeki juga.
Sampai sekarang belom ada BE yang singgah. Itulah motip saya sebenarnya. Nak dapat BE.. hihi
 
Kalau lah dapat UV harian 1000++ alangkah bahagiannya saya dalam arena berblogging ni. Nama pon suka-suka berblog mengisi kekosongan hati.

Celah-celah tu nak tambah kawan di celah-celah tu juga nak cari ilmu untuk perbaiki kekurangan diri. Apa yang penting saya njoyyy :)

pppsssttt: Nak tengok minggu ni pulak naik ka turun ka ;) semoga naik ke 300++ pulak. Amin.

 

Previous
Next Post »
37 Komentar untuk "UV tertinggi pernah dapat"

rezeki2...hihi..da smakin pemes..hehe

MV kalau bulanan paling tinggi 1514..tapi uv semalam naik mendadak...sebab Amanat KSN..dapat lah merasa 4++

amin2 chaiyok3...boleh tu nanti...

wah, tahniah kak... anna harap anna pon akan jd mcm akak..

hehe ok la tu. saya punya lagi ciput! ;p

ciksu...kita serupaaa....kita serupaaa hahaha nyanyi skit, ciksu pernah dengar ke lagu tu...lagu lama tu. cer ciksu email (klik contact us)apa2 kat nuffnang, ikut nak tanya apa pun.orang kata kalau buat cenggitu baru nuffnang alert skit kat blog kita. cikgu pun nak try jugak buat macam tu

Sebenarnya BE tidaklah bergantung pada UV tau..kadang2 nur tgk, blog yg terberupdate pun dapat BE...

lepas ni, ciksu kena rajin2 hantar tiket dekat nuffnang..dan sesekali ubah data2 yg ada..

mana tahu lepas ni ada rezeki.. :)

haippp...Cik Su... Farah datang singgah lunch kat sini...

wah... bagus2..tahniah and keep it up... ^_^

UV kene 100-200++ untuk harian baru boleh dapat BE? Erm..saya punya ada la dekat 500 untuk harian..takpernah dapat pon... SEDEYH!

UV kakcik dalam 200+ sehari tapi masih takde BE yang singgah... :(

Tahniah dik...happy blogging.....

LEPAS NI KENA RAJIN UP ENTRY LA EK...

Tahniah CIk SU.. usaha tangga kejayaan !

sungguhla saye tak faham nuffnang dan CPUV kejadah ntah..hahahaha.. =) anyway..keep up the gud work!

x per..sikit2 lama2 jadi bukit...

wahhhh..banyak tu! saya x pernah pun dpt sebanyak itu. update blog pun jarang2 lately ni

tajuk n3 pon main peranan jugak kan....:)

wahhhh...tahniah....=) moga cepat dapat BE ye...^^

tinggi jugak uv sue, best2 :)

sy x pernah ape itu uv..ape itu be...malas nk pikir kut..hee..ape pun tahniah utk sue ok...gud luck

tahniah..mana x naiknyer..maknan yang ditunjuk memikat selera pengunjung..hehe

xpe lah tu..pelan2 nti byk lah..tgk kak Fida ada bg tips kan tuk naikkan UV..ai pun x penah pun dpt setinggi mcm ni.huhu

Moga terus meningkat dan dpt BE ya :)

insyaAllah lama2 mesti Uv makin tinggi n dapat be :-)

teruskan perjuangan ciksu dalam memblog..errrkkk boleh ke ayat gitu..heheh

hahahahaha..kuat betul penangan Siti Nurhaliza singgah blog tu yer..terus peningkatan mendadak..hahaha..

kalau dapat BE nanti, H kena mintak komisen nih..:p

In Shaa Allah cik su nanti mestu makin tinggi lagi UV ciksu

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF