8pax 7 hari PERCUMA panggilan/sms

Haa.. sapa tak suka benda PERCUMA ni kan.. termasuklah saya.. saya paling teruja setiap tahun sebab dok tunggu tarikh keramat ni.. hihi

Dah lama menjadi pelanggan setia CELCOM terutamanya dengan 8PAX.. dari dulu lagi..  setia pada yang satu.. hihi.. memang berbaloi-baloi wa cakap lu.. sebab apa..

Sebab TUJUH HARI boleh buat panggilan atau sms ke no 8pax yang didaftar secara PERCUMA.. diulang lagi selama TUJUH HARI ye.. ini kalau bergayut mau berasap telinga den.. hahahaaaa

Nak-nak masa zaman bercouple dengan en. suami dulu.. nak jumpa susah, bukannya boleh dating selalu macam uols tau.. sebab sorang dok KUANTAN, sorang dok PENANG.. telefon la penghubungnya.. bila dapat panggilan PERCUMA macam ni.. haaa, kalau boleh siang malam nak bergayut je khojenya.. sib baik khoje kan.. kalau tak boleh jadi macam "WAWA SEMPUT".. kihkihkih

Tapi sejak dah bernikah dan duduk skali ni jarang pulak nak bergayut.. selalunya lebih call makayah, adik beradik dan juga member2 sekolah.. bila habis sorang delete.. register no baru.. pastu bergayut lagi.. sampai kadang2 tu bateri kong teruih la.. ada aku kesah.. 7 hari guna sebaiknya hokey.. bukan selalu pon setahun sekali je :)


Mesej ni dapat  pagi kemarin.. teruja tau.. akhirnya hari yang dinanti-nanti bakal tiba.. inilah hadiah paling saya suka.. hihi..

Beria badak ngko.. msg masuk je teruih reply.. memang tak da nak tunggu-tunggu punya.. dasar jenis tak penyabaq kan.. hahahaaa..

Teruih taip "BDAY YA".. hantaq ke 28882.. siap..

Seminit kemudian, terus dapat balasan..


Sesiapa antara uols pelanggan celcom sila tinggalkan nama dan no phone.. saya masukkan no uols dalam 8pax pastu boleh la saya calling2 nanti sampai panas telinga uols, nak.. hihi..

pppsssttt: Tarikh keramat tu sama dengan tarikh Hantu Kak Limah 2 keluaq ;)




Previous
Next Post »
32 Komentar untuk "8pax 7 hari PERCUMA panggilan/sms"

Nur pun macam Ciksue jugak..

mmg xakan lepaskan peluang...hari2 call..almaklumlah menda free.. :)

Oh best betul ni. Apa-apa pun kakak nak ucap juga Happy Birthday macam Celcom tu...

Sembanglah selagi mampu hihi..

Salam ciksu. Dulu saya pun hepi sgt bila dpt free call dan sms ni. Bukan ke ada 15 pax? Saya rasa dulu saya register 15 no Xpax.

Tapi sekarang saya dah tukar plan lain. Tak sure nama dia apa. Tapi yang setiap kali call tak kira ke no celcom ke bukan, dia akan caj 28sen utk setiap 10 minit. So, bila bday saya, dah takde la call percuma tu.

ini yg KA paling suka pada Xpax celcom

happy bday..dulu mmg setia ngan celcom.tp sekarang dh bertukar kepada en kuning (dg)

Wah, dpt hadiah dari celcom tu. Selamat bergayut lah yer ☺☺

betul!! betul!! husna pon pengguna setia Celcom dan sgt menyayanginya bila tiba tarikh keramat tuh..haha..

hari nih bufday akak??
happy birthday!! =D

akak pun tgg gak tapi maxis sehari jer...br ahad lepas cakap sampai kemek telinga lenguh tangan dengan kakak yg dok peneng....
happy besday cik su...
ala..akak gn maxis..kalau tak boleh dgr sore ciksu..huhuhuhu sedey

wah...bday nak sampai dah... btw... telefon yang boleh buat baling sana sini saya tu...no celcom..ekekekeke...

dulu masa guna celcom pernah dpt...tp burn la..x tau nak call sapa..hahahahaha...

bole lah berbual smpai lebam...hahaha

Bestnya..yalah bkn slalu dpt benda free kan..
Hepi besday in advance dr akk ya.. :D

Besday Ciksu Ka HAri ni?? Selamat hari Lahir buat sahabatku yg tersayang CIKSu!!

bestnyer ciksu..akk pakai maxis prepaid jew..hehe

bestnya..lyeen dlu first time guna celcom taktaw pun ada bnd afree2 ni..last2 2 hari sebelum habis bru sedar...ruginyaaaa...ahhahahaa

besday ciksue?? hepi besday syg... sama la suke je mende free...hihi..wahh untung pakai celcom..smpai seminggu dia kasi.. maxis kedekut.. sehari jek.. huhuhu

hihihi, tahun ni en suami ada kat kg, jadi x kisah sangat, kebetulan plak no ex pax x ingat letak mana,huhu

sy memg pakai celcom , tp pakai postpaid..selalu memg dpt reward gini bila bufday

bday ciksu 7hb kan? err.. bestnya 7 hari. kalau maxis sehari jek. :)

Heppie berfday kak!
Alaaa, bella lma lg nak berfday . Hehe

mmg suke klo hrijdi dpt bnde free..hehe

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF