Berehat Sebentar bersama Kit Kat

Selamat pagi semua.. uols dah ''nyorok'' ke?

Haaa.. uols tahu tak apa maknanya "nyorok" tu.. ;)

Kalau tak tahu.. gitau la, nanti saya terang noh..
 
Ghasa-ghasa macam nak berehat sebentar la dari dunia blogging ni, boleh?

Kekeringan idea sudah.. hahahaaa

Jom sapa nak join saya berehat sebentar bersama Kit Kat..

 



 
Previous
Next Post »
31 Komentar untuk "Berehat Sebentar bersama Kit Kat"

dh lama akk x mkn kit kat nie... hehe

mana tahu lepas makan kit kat boleh dapat idea kan...:D

nyorok itu perbuatan yg boleh mngenyangkan perut di pagi hari :p

Kit-kat ada bagi mug tau sekarang ni.

Hmmm... nyorok balik pokok masa dulu kakak main sorok-sorok adalah.

salam isnin
singgah pagi
apa khabar pagi ini

dl akak heran...asal pagi jer ajak menyorok...tak menyorok pasai paa...laa ni..baru dok tau...depa ajak sarapan rhupanya.....
ish nak p mana tu pulak ciksu

nyorok tu bertapuk dalam sabahan :D

salam ciksu..x boleh..jangan..jangan resignn okeh

Norok tu apa?? Yg akk tau nyorok tu bukan sembunyi ker?? :p

mkn pagi kan 'nyorok' tu he3

sekali sekala layan coklat peh nikmat tu..

nyorok tuh kalo org kedah maksudnye sarapan ke mkn...tak igt la...

MJ pun baru abes berehat dari berblog :D

nyorok tu kan sembunyi??

mintak sikit kit kat. :D

nyorok tue makan pagi hehehehehe kalo ikut bahasa sini la

alaaa....jgn la....x best kalau x ramai yg update..

kenapa ni Cik Su.. jgn la ye.. makn je kit kat tu n rehat kejap je tau.. hihi

Nak rehat? Jgn lah lama2 sgt yer.

anak buah sya panggil ni coklat lembu

kena makan kit kat selalu ni baru dpt idea haahaa

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF