Hadiah Pengomen Tegar



Alhamdulillah rezeki bulan Februari 2013.. dapat dari Iman a.k.a budak kampung.. tenkiu iman.. 

Saya dapat cupcake comei.. hihi.. sib baik tak boleh makan.. kalau boleh makan, memang selamat di ngapp ler jawabnya  .. yang penting warna biru.. my peberet colour tau ;)

Alhamdulillah selesai sudah membalas jejak kengkawan yang tergendala semenjak saya bercuti hari tu.. mau dekat 3++ lebey komen menunggu hari tu.. berpinau bijik mata bw tau :)

Salah satu sebab juga saya tak ada buat entri baru dua hari lepas.. sebok bw aje.. la ni dah boleh tarik napas panjang-panjang dah.. hihi

Jom singgah blog Iman, nak?

 





Previous
Next Post »
31 Komentar untuk "Hadiah Pengomen Tegar"

Oo..ini sama mcm hadiah yang Kesuma Angsana dpt.

nasib baik xbleh makan. kalau tak cikna nak mintak sikit. hihihi..

salam jumaat ciksu.

ingatkan cupcake betol..hihi..tahniah...eh cik kak, xnk join GA deqla ke?? huhu

wc back ciksu ^^

jom terjah: http://nurfaezahabdullah1712.blogspot.com/

comelnye cupcake tue..
leh wat jd pin cushion kn?

p/s - insyaAllah nnti sy join ye segmen tue.. ^_^

tahniah ciksu..cantik hadiah tu..

Nasib baik tak boleh makan kalau boleh pun sayang sebab cantik.

Tahniah dari kakak.

alololooo cute nyer adiah tu....

warna biru tu pun cantik jer.. harap hadiah² yg saya pos pun sampai dgn selamat...

wah dapat cupcake.. nak jugak.. hihihiih.. tahniah CIk Su :)

Banyak ye nak balas jejak tu.. tu la, cuti lama, memang banyaklah komen kan :)

salam sue
Tahniah. Ta pun ada terima gak.dan sekeping nota dari bk..hehehe,

tahniah cik sue...hehe comel cupcake tu...

Wah..bertuahnya..tahniah sekali lagi kak..hehe.

Bravo... tahniah dapat cupcake comel. banyak menjejak, mau tak berpinar bijik mata, tu dapat cupcake segar la balik mata nya ;)

Dah...dah...dah folo dia...oo cup cake ghupenya

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF