Jom ke Melaka, nak?

Setia Hujung Nyawa dah pon tamat kan.. tetiba ghasa sunyi pula.. hihi Bukannya apa rindu nak dengaq lagu Maafkan Aku.. AdaMu.. rindu dengan keletah El, Zain dan juga Kak Bedah.. :) ngada je kan.. 

Oh ya berbalik pada tajuk.. Jom ke Melaka, nak? Join saya pi nuri kawin sepupu saya kat Taman Peruna, Sungai Udang, Melaka.. 

In Shaa Allah kalau tak ada apa2 perubahan jadual.. saya akan bertolak pagi esk.. kenduri hari ahad.. selain tu saya juga dapat jemputan ke Felda Mempaga, Bentong, Pahang juga pada ahad.. tpi tak dapat la nak pergi ke sana sebab saya dah ke Melaka.. doakan saya semoga selamat sampai ye :) 

Dikesempatan tengah malam ni.. suka saya ingatkan kepada uols yang balik bercuti sempena musim perayaan Tahun Baru Cina ni supaya sentiasa mengamalkan sikap berhati2 di jalan raya.. jadilah pemandu yang berhemah.. Semoga perjalanan kita berakhir dengan kegembiraan bukan kesedihan.. 

In Shaaa Allah Selamat bercuti .. 



Previous
Next Post »
43 Komentar untuk "Jom ke Melaka, nak?"

ngee, selamat bercuti jugk..he3..

Laa...ye ke nak pergi Bentong, Pahang..tempat saya tu kak..hehe..nak pergi mempaga berapa? kalau tak dapatlah kita jumpa..hehe.

syoknya....kat perlis ni pun knuri berturut2...huhu xdapek le jenjalan time nie...

sy suka melaka. shopping2 kat dataran pahlawan. safe journey ciksu. ;)

selamat bercuti yer..semoga selamat perjalanan pergi dan balik...

happy belated birth dear.. smoga terus sukses dlm life ya...

cik su.. selamat bercuti ke melaka..moga pjalanan selamat pergi & pulang.

selamat berkenduri... have a safe journey Cik Su and happy holiday... ^_^

nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/

assalam.jom join segmen saya http://www.penbiru.com/2013/02/segmen-bagi-pi-wwwpenbirucom.html

wahh, kenduri lagi, bestnya dapat jalan melaka, alang2 jangan lupa singgah tempat bersejarah..;-)

bestnya dapat cuti n jalan2.. selamat bercuti yer kak!

Assalamualaikum ciksu...

Slmt bercuti ye...semoga selamat dlm perjalanan pergi dan balik....

selamat bercuti juga buat Cik Su.... :)

hati2 yee....

assalam selamat bercuti dan berhati-hati dijalan raya...

best g melaka..
boleh trs g jenjalan..kira sambil menyelam minum air lah..2 in 1 :)

ooo ciksu pi melaka yer....jangan lupa makan asam pedas melaka. dulu cikmanis belajar kat melaka ...tetiba rindu plak kat melaka

Selamat bercuti QasehnyaRania ^_^

skng ni cik sue kat melaka lagi ke? wahh jln sakan eh.. kalo rindu nk dgr lagu maafkan aku tu terjah je blog deqla..ada lagu tu...hihi

selamat bercuti

blogwalking from http://beritaremajaonline.blogspot.com

salam ciksu..wah g melaka ya? hope perjalanan selamat pergi dan balik..ameen

tak pernah gi Melaka..teringin sangat!!

moga selamat pergi dan balik. minggu ni umah CiM ada majlis sambut menantu, so sedara mara dr melaka yg turun ke jb

selamat pergi selamat balik kak..=)

husna baru sempat nk layan setia hujung nyawa..huhu..

cuti CNY baru-baru ni pun saya balik rumah parents kt melaka :)

wah ..tak ajak ta kesana.nak majuk la.

hi cik sue..dah balik dr bercuti??

oookat sg udang ye...umah mentua sy kat sg rambai

ciksu pun pakat bercuti no..heheheh..
mna gmbar bercuti ciksu.. :)

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF