Mee Udang Mak Jah Wangsa Maju

 
Mee Udang Mak Jah mula fofular selepas masuk Majalah 3 kan.. sejak tu mula la orang ramai berpusu2 mencari lokasi Mee Udang Mak Jah ;)

Saya pernah sekali ke Kuala Sepetang.. sekali tu je la.. tahun ni berpeluang sekali lagi merasa Mee Udang Mak Jah.. tahun lepas pon ada makan juga tapi member tapau bawa balik rumah.. kali ni pergi sendiri ke Restoran Mak Jah Cawangan Wangsa Maju ;)


 Suasana dalam kedai menarik.. susunan meja dan kerusi memang tersusun kemas.. selain tu ada potret gambar yang diletakkan.. kesemuanya berkaitan negeri Perak.. pendek kata memang sesuai la nak menjamu Mee Udang Mak Jah dengan berselera di sini sebab keselesaan tu ada ;)

Yang penting sekali order cepat sampai.. tak payah nak tunggu lama2.. macam ni la servis yang customer harapkan setiap kali ke restoran kan ;)
Ni menu pilihan en.suami.. Cha Kue Teow Udang Biasa RM9.00.. udang ada 8 ekor.. besau-besau.. banyak dan menyelerakan tekak.. memang puas ;)


Ni menu pilihan saya.. Mee Udang Biasa.. harganya RM8.00.. pon ada 8 ekor udang juga.. 
rasanya memang sodap.. macam tak puas pulak ;)



Air kami order Fresh Orange + Laici RM3.50..  sedap.. buat sendiri dekat rumah lagi bertambah sedap kan ;)

Pendek kata sesuai dikunjungi kalau sekali sekala nak pekena Mee Udang terbaik.. kalau dari KL nak ke Kuala Sepetang pon ambik masa yang agak lama kan.. apa kata warga kota KL singgah je di 
Restoran Mee Udang Mak Jah cawangan Wangsa Maju
berdekatan dengan Carerefour Wangsa Maju.. sebelum  traffic light belok ke kiri.. jumpa bulatan ambik jam 12.. terus saja.. restoran Mak Jah hujung sekali.. dekat je dengan Wangsa Walk.. lepas menjamu selera boleh la pi tengok Gangster Celop pulak ;)

Antara menu lain yang ada di sini

 
 Ni antara menu minuman yang disediakan.. macam2 ada.. silalah pilih ye.. jangan malu jangan segan ;)

 


 
  Dibuka setiap hari dari jam 11:30 pagi hingga 10:00 malam.. harap maklum ye hari Rabu TUTUP
kecuali cuti umum atau cuti sekolah ;)

    Boleh je call en. Sabri Sidan ni untuk buat tempahan meja  sebelom nak pergi kan.. mana tau kot2 penuh.. sat g pi saja ja.. satu pasai nak kena tunggu pulak ;)

Moh ke Restoran Mee Udang Mak Jah ;)

Previous
Next Post »
37 Komentar untuk "Mee Udang Mak Jah Wangsa Maju"

assalamualaikum
singgah pagi :)
hapy monday

banyaknya udang. besor2 lak tu. mmg worth it la dgn harganya kan. konfem puas makan. nampak pun sedap. errr buat cikna lapar je pagi2 ni. blum bfast lg..

ciksu dah bfast?

memg terbaik mee udang mak jah nie!

wah~besar2 nyer udang dieeee....

macam sedap !!! udang byk suka2 :)

Dah pernah pergi...sedap..udang besar2..

ohh..dekat wangsa maju pun ade eh..
nur lama dah tak pergi mkn mee mak jah tu...hihi

bestnya makan2.... udang banyak betul! tu baru yg biasa kan, kalau yg specila ntah berapa ekor la dia letak. mewah betul ngn udang.

macam tetiba plak pagi ni terliur... hu hu hu...

Eh, bestnya... Nak pegi la.. Saya suka char kuey tiaw. Nanti nak bagi link entry ni kat suami saya. Hehehehe.... Tenkiu review tempat makan ni.

Tengok macam sedap je niiiii....

kila pon pernah makan sini....sedap :)

telan air liur dibuatnya tgk udang tu.. penuh sepinggan....

Akk selalu jugak lalu sini tp xpernah singgah pun...nnt sesekali blhlah cuba :D

meriahnya udang ...mmg puas...jom bw akak g sekali next time..hiihhi

char kueh teow dia nmpk suoer delicious yummehhhhhh

mee udang sedapnyerrrr....meleleh air liur wani nengok ciksu hehe

Salam CIkSue..
ramai yang duke menybut nama Mak Jah, femes Mak Jah lepas ni,. kompom kena beli marker pen byk2 nak buat autograf bagai kan.. (ok, apehakumerepekni?)

Cik Sue, terima kasih bebanyak coz inform Nisah pasal giveaway tu. Love U

menggoda sungguh udang tu.. uwaaa...jelessnya.. dulu, masa Ros kat kl kan, memang nak pi sana tau makan. tapi, ada sorang ofismate nak makan nasi ayam penyet, so cancel.. tak jadi gi makan mee ni..

Sedapnya mee udang..menyesal hari tu tak makan..sebab kedai tu ada laksa, saya pergi makan laksa,,hantu laksa..adeh..menyesal tak sudah..hehe.

a'ah la aritu masuk tv... mang confirm la org p pastu... nak tau sedap sgt ke...

X pernh lg mkn kat sini. Lgpun dh lm x dtg wangsa walk ni..

Sedap. Malangnya tak boleh makan udang.

wah tak pernah makan lg di sana...nampak mcm sihat2 je udang nye tu.....

mak jah di wangsa maju...... ho3...menarik...tapi takpe...balik kg mesti pi kuala sepetang... dari rumah remy 15 minit jer...he3...

ingt Mee Udang Mak Jah kuala sepetang.heheehehe

sedaknyer lah cik su kak fieda tgk mee tu..

Nak char kuew teowwwwwww.. weowww.

Wah besar2 udang dia..mee udang ni rasa camane yang..tak pernah makan..

Salam singgah &
gugel branch mee udang mak jah kat sini.
tq utk info ni yer!

baru-baru ni pergi 29 Dis 2013...tidakla sedap seperti digambarkan. air sirap laici ye pun xmnarik. rs xberbaloi bayo mhl-mhl. klu ke kuala sepetang nk cuba yang kt sn pula, mntau b'beza dgn yg kt wangsa maju ni...huhu =(

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF