Mereka yang istimewa ialah

 Akhirnya keputusan "mereka yang istimewa" dalam genggaman saya.. lega rasanya bila dapat settle pencarian yang "istimewa" ni '',

Amacam comey tak "balang istimewa" saya tu.. sebab uols "istimewa" dalam blog "QASEHNYARANIA" maka kena la buat comey-comey kan.. saya hanya tulis no sahaja.. bukan apa lain kali kalau nak buat cabutan senang sikit.. just guna semula je kan.. bijak2 ;)

Hanya dua orang yang "istimewa" menjadi pilihan saya tanpa undian ialah penyertaan pertama dan terakhir.

Bakal menerima keychain "istimewa" juga.. keychain kebaya nyonya Melaka.. ole-ole dari Melaka hari tu.. mereka ialah..



http://nazirahnyerr.blogspot.com/
nabieliela.blogspot.com
 
Seterusnya ialah "mereka yang istimewa" yang dipilih melalui undian.. seramai 8 orang yang dipilih.. mereka ialah.. 



Boleh semak senarai "No istimewa uols" di sini.. 

Bakal menerima keychain "istimewa" juga.. keychain dari Key El. 

Kepada mereka-mereka yang istimewa ini, sila tinggalkan 
  • Nama
  • Alamat 
  • No. telefon 
  • No. yang dimenangi
di ruangan komen ini (jangan risau saya tak publish ye).
 
Tahniah diucapkan.. terima lah pemberian dari saya buat uols ;)

Lagi cepat lagi bagus.. kalau lambat uols bagi kerjasama maka lambat la saya mengeposnya.. kalau boleh biar semua bagi details baru saya pos ye.. bukan apa ini bagi memudahkan kerja saya untuk ke pejabat pos sekaligus ;)




  
Previous
Next Post »
36 Komentar untuk "Mereka yang istimewa ialah "

ala cikna tak istimewa la. huhu.. tahniah kepada semua yg terpilih. rajin ciksu siap letak dalam balang cantik. :)

tahniah pada semua yang bertuah :-)
tak ada rezeki Ros kali ni...

Tahniah buat mereka yang teristimewa.. :)

tahniah la buat semua yang dapat tu ye.hehehe

alaaaa...terlepas...lah plok...masa tu mungkin kat umah net takde tu yang terlepas pandang

congrats pada mereka yang terpilih... he he he... ^_^

Alaaa selangkah jer lagi untuk dapt hadiah hehehe. Its ok dear, thanks for the oppurtunity. dah tersenarai pun saya rasa bertuah dah. Job well done, bravo!

Selamat pagi ciksu..ini yg kak intan join tu ke??? nak semak la juga..mana tau ada rejeki kan

dah cek..alaaaa:( kak intan no 16..huhuhuh.....no 15 yang bertuah..hehe

Comelnya keychain kebaya nyonya. Bertuah sape yang dpt. Tahniah hokey.

ASSALAMUALAIKUMM...
TAHNIAH BUAT SEMUA PEMENANG..
SUE PUN X TGLKAN ALAMAT KAT SY, NSB BAIKLAH MASIH SIMPAN ALAMAT YG DITGLKAN DULU... NNT TUNGGU SY POS YER..

wahh terlepas dah segmen ni..huuh

singgah sini nak makan tengahari ngan CIk Su.. hihihi

tahniah..MV punya no xda lah..hehe

salam kak..
oo..ade Ga ke..?
tahniah buat pemenang :)

larr...nama kak fieda ada rupanya...tq sue..

HADIAH KAK FIEDA POS TAK SAMPAI LAGI ERK..PELIK DAN LAMA GILER POS SEBELUM CNY..

tahniah..
dah rezeki mereka kan..

eh..x sangka nama akak sangkut..mcm x percaya jer..no 13 tu nama akak kan?dah 3 kali tgok ni...hehehe...nanti akak email eh yang...

tahniah bt pemenang...bile ada segmen ek???adehhh...*nmpk sgt lame tak kesini...huhuhu*

Tahniah pada semua pemenang 'istimewa' cikSu :D

comey nyeeeeeee keychain tu. nak jugakkkk. kiut la. ;)

tahniah buat semua...... best nyer dapat hadiah.....

tahniah kpd semua pemenang..
Alhamdulillah, sy dpt juga..
terima kasih..:-)

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF