Saya tak join pon Bintang Mencari Bintang


Hehehe.. nak tergelak pon ada.. rasa lucu pulak.. bila tengok komen2 yang masuk.. rata2 pakat dok kata saya turut serta dalam pencarian bakat Bintang Mencari Bintang tu :)

Untuk pengetahuan uols.. saya hanya terlibat sebagai penonton je.. nak masuk Bintang Mencari Bintang.. rasanya tak kot.. bukan bidang saya :)

Hari ni dah hujung bulan dua kan.. sekejap je masa berlalu.. bulan dua juga rasa masa teramat singkat berbanding bulan2 yang lain.. tambah2 bila masa nak tunggu time gaji kan ;)

Bulan Mac nak mai dah.. tiba2 teringat kenangan lalu :(
  
 "dugaan, inikah dugaan untukku.. hujungnya tak seindah mimpi.. hanyalah igauan ngeri"..


Previous
Next Post »
32 Komentar untuk "Saya tak join pon Bintang Mencari Bintang"

hehehe ramai yg kata akak join skali program tu

kalau rasa ada bakat join je..hihi

kalau rasa ada bakat join je..hihi

kalau msuk sekalipun apa salahnye ciksu..hehehe

haha.. yela kan hari tu cik sue siap ajak ke sana.. ingtkan nk suh tgk cik sue wat show.. kohkoh.. baris yg last tu lirik lagu nora kan?? hihi

TAK RS KAN ESOK DH NAK MASUK BULAN 3..CEPAT TOL MS BLALU

tu la..akak ingat awak join sekali...

kenangan apa tu...

kdg2 kenangan pahit la yg buat kita lg strong...=)

he3 silap paham la tu yer...

kalau ada bakat yang unik apa salahnya...=D

hehehe..kelakar tgk iklan bintang mencari bintang tu. nak2 bila lan pet pet nyanyi oppa gangnam style. kikiki

singgah sini..thank you dear..enjoy blogging..

Err program apa tu ciksu.
Naper ayat akhir tu sedih bangat, kenangan apa kah itu?jangan sedih2 yer ciksu, nanti dapat sakit mcm cikgu.

Psssssttt xperla ciksu, dah takder rezki cikgu nak rasa rempah hitam tu ....susahkan ciksu jer nak pi pos dua tiga kali

kalo ciksu masuk pon ape salahnye..hehe

ramai ke kate? hehe sian.. tu la kejap je masa berlalu skrg nie..yg penting hujung bulan dpt gaji..hehe

hehhe kalu join pon ape salahnye...nanti sya sokong...:)

Jd penonton pun masuk TV gak tu!

salam ciksu...

setiap dari kita pasti ada kenangan pahit dan manis,ujian tu tanda kasihsayangNYA...

kenapa dgn bln mac tu...?hehehe

Kalau nak masuk, apa salahnya ^_^ hehe

ala kak tak salah lah kalau join.. cuba2 jer..hee

sabar ye dengan setiap dugaan yang mendatang...ada hikmah disebaliknya, percayalah

kenangan apa tue....jgn dikenng2 sgt, ygnerlalu biarkan berlalu, buka buku baru. gaji pown dah masuk agaknya ni....

hehehe..sebab tajuk entry akak yang hari tu kan..kalau akak ada bakat apa salahnya..saya sokong akak lah..kalau ada undian, saya undi akak..hehe.

cuba jelah mana tau berbakat terpendam. heheh..

kalau join pun apasalahnya.. :)

ehehe ingatkan ciksu nk ganti tokti nyanyi..tokti dah kurang expose la ni..teringin nk tgk dia kat tv selalu mcm dulu2..sweet kan :)

jgn dikenang kenangan lalu.......
simpan elok2 tau.....

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF